Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KuCoin Shares (en andere manieren van passieve inkomsten)

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19:56

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Ter indicatie. Ik leen nu 10 dagen wat coins uit op Bitfinex, bij wijze van proef. Ik wilde het altijd al doen maar heb er nooit werk van gemaakt, dit topic was eigenljik de aanleiding om het ook daadwerkelijk te doen :).

Ik gebruik de coinlend.org lending bot. Het is een gratis online service die draait op donaties. Omdat het online is, moet je een API key opgeven voor je account op Bitfinex, Poloniex of Quoine, dus wel zaak om die goed in te stellen dat het alleen gebruikt kan worden voor funding. Hier kun je de actuele rates zijn van verschillende coins op de drie exchanges. Ze geven ook een mooie samenvatting van wat je tot nu toe verdiend hebt.

Ik heb momenteel 24,5 NEO in mijn funding wallet op Bitfinex, met een huidige waarde van $3378, en 8 ETH, met een waarde van $8316.
De ETH rates zijn vrij laag, momenteel 1,3% op jaarbasis, maar in die 10 dagen heeft dit mij omgerekend $5.36 opgeleverd.
De NEO rates zijn daarentegen vrij hoog (18,3% per jaar), $15,76 rendement in 10 dagen.

De prognose voor 30 dagen staat op $121, maar dat is puur gebaseerd op huidige koersen en rates.
Ik denk dat dit niet klopt. Ik heb veel meer in mijn Bitfinex wallet staan, maar niet alles staat in mijn funding wallet. Ik denk dat hij alle assets meeneemt voor de prognose, ook dat wat je niet actief uitleent. Want met $21,21 in 10 dagen kom ik natuurlijk nooit op $122 in 30 dagen.

Ik ga dit denk ik doorzetten en een stukje van mijn kapitaal in dollars bij Bitfinex parkeren. Historisch doet die vrij stabiel 30% per jaar, maar momenteel staat ie op 13,2%. Wat natuurlijk alsnog vele malen meer is dan wat mijn bank geeft. Daarentegen geeft mijn bank garanties en veiligheid, die op Bitfinex natuurlijk ver te zoeken zijn ;)

[Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2018 14:53]

Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill I haven't met him and killed him yet. But I can't go in alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone else should secure a weapon and fire wildly into the air.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True