Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• nicomo
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07-01 18:44
Afgelopen zaterdag is er op mijn Moto G4 de android-beveiligingspatch van 1 december 2017 geinstaleerd. Na deze actie wil de mobiel niet meer met mijn Ziggo WiFi thuisnetwerk verbinden. Hij geeft als melding "opgeslagen" maar krijgt geen IP-adres en dus geen verbinding.

Verbinding op 4G is geen probleem en ook andere publieke WiFi netwerken niet, daar krijg ik zonder probleem verbinding.

Wat kan er mis zijn? Moet ik de Ziggo helpdesk molen in?

16x Senersun 240Wp + Kostal Piko 3.6

Alle reacties

• nicomo
quote:
daupie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:16:
Ziggo router en/of telefoon al herstart ;) of netwerk vergeten en opnieuw verbinden?

- Oftewel, wat heb je geprobeerd? :)
Alle mogelijke opties die ik kon uitvoeren heb ik gedaan. O.a. modem opnieuw opstarten, netwerk vergeten en opnieuw aanmelden zelfs terug gegaan naar fabrieksinstellingen. Niets helpt.

• nicomo
Alle andere apparaten zoals andere mobiele telefoons, tablets, TV etc verbinden zonder probleem.

Ik zie dat de telefoon een 2-tal pogingen doet om te verbinden wat niet lukt. Daarna staat er "Opgeslagen" onder de SSID naam van het netwerk.

Ook heb ik al geprobeerd om te verbinden met het Ziggo Wifispot netwerk, ook geen succes.

[Voor 55% gewijzigd door nicomo op 16-01-2018 19:19. Reden: extra info]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True