Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Email programma online

Pagina: 1
Acties:

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

In mijn Outlook 2016 heb ik meerdere email adressen, geen problemen mee.

Nee je krijgt niet de volledige adressen.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• Zomaar iemand
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Markimoo schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:11:
In mijn Outlook 2016 heb ik meerdere email adressen, geen problemen mee.
[afbeelding]
Nee je krijgt niet de volledige adressen.
Ik zie alleen dit

https://tweakers.net/ext/f/JfTeJu2ZodP8WapNbPt71Tpk/thumb.png
deathgrunt schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:37:
[...]

Roundcube en Squarrel blinken inderdaad niet uit in mooie thema's, al kan je wel zelf een responsive thema installeren - waardoor het beter werkt.

Outlook (online, niet de software zelf op je desktop) is wellicht het beste.

Onder settings (tandwiel) kan je gewoon pop3 / imap4 accounts toevoegen die daarna (naar keuze) in een folder worden opgeslagen.

Als je ook de smtp-instellingen overneemt, kan je 'zelfs' mailen uit naam van die emails zonder dat de ontvanger ziet dat het via Outlook is gegaan.

Let wel : pop3 = je mail blijft altijd in Outlook staan, ook als je het - elders - uit de mailbox gooit.

imap4 = een 100% sync van je email, dus als je het op je telefoon verwijdert, is het ook weg bij Outlook...

- edit - besef me ineens een hele oude oplossing, die ik in de jaren '90 van de vorige eeuw gebruikte...

https://mail2web.com/?lid=0&il=1

Je kan hier al je mail checken en ook een (gratis) account aanmaken, waardoor je mail 1 op 1 daar wordt doorgezet...

Het ziet er niet uit, maar heeft me - toen - aardig wat keren gered omdat ik niet via usb-stick of desktop bij mijn mail kon...

Is wel Amerikaans, dus je geeft het deels uit handen - maar kan een life-saver zijn...
Microsoft is ook uit de VS, dus daarmee ben je toch ook al de grip kwijt.

[Voor 60% gewijzigd door Zomaar iemand op 14-01-2018 19:48]

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

@Zomaar iemand en als je hem direct opent?

@Icephase inderdaad. :^)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True