Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gelukkie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:50
Welke versie van MacOS staat er op?

• gelukkie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:50
In Sierra heb ik ook wel eens wat grote sprongen in standby gemerkt, in High Sierra lijkt het bij mij beter. Ook had ik een WD tool voor mijn usb schijf draaien, sinds die eraf is gaat het beter.

Hoeveel uur je met resterende lading kan moet je met korrel zout nemen. Het is niet voor niets dat Apple dat bij de batterijmeter heeft weggehaald. De schatting is een momentopname en de hoeveelheid tijd die over is verschilt per moment. Ook op een windows laptop geeft de meter bijv. soms een uur resterend en een half uur later 2 uur resterend. Het percentage zakt natuurlijk wel.

Werken met de laptop, zeker wat zwaardere taken, en laden tegelijk geeft natuurlijk meer warmte. Lijkt mij normaal dus.

Een extern scherm, spotify en hoe je safari inzet lijken mij veel energie te gebruiken.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True