Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iphone 6 + reboot spontaan tijdens opladen en blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• Naafkap
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21:43
Gebruik je een originele iPhone-oplader en kabel?

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:06
Naar de officiële reperateur brengen. Lijkt mij een probleem met de proximity sensor.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

@Rama88 Is de ingang van laadconnector schoon van stof ?
Indien daar stof en vocht inkomt kan dat gebeuren. voorzichtig schoonmaken met satéprikker.
werkt de Facetime camera(voor) ?
test even als je toestel voor je ligt en belt, dan leg je je hand op het camera deel. als het beeld zwart wordt is het goed

Go Heavy; Squat One Week, Deadlift Next Week !

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19:40
quote:
Rama88 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:32:
ik doe dit nu al 2 weken overdag en niet meer snachts hierdoor reboot hij niet meer spontaan
quote:
Rama88 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:01:
ik heb een verlengkabel gebruikt die nog geen 2 weken oud is.
Verband ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Rama88 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:01:
Ik ben bang bij het indrukken en powerknop i.c.m homeknop dat hij niet meer opstart bij het zien van de apple logo. en dan kan ik weer restoren voor de zoveelste keer.

Ik had wel een glazen beschermplaatje waar met 2 barstjes waren ontstaan deze heb ik verwijderd.

Homebutton werkt nu weer wel normaal. ik heb een verlengkabel gebruikt die nog geen 2 weken oud is.

Is het de accu want bij heel de nacht opladen ging hij zelf rebooten en bleef hij op het witte apple logo hangen, enige optie was een herstel.
Dat kan ik begrijpen ja.
Het kan goed dan het functioneren van de homebutton minder was door het beschermglas
Met verlengkabel bedoel ik in het scherm. niet je laadsnoertje ;) Maar nu je homebutton weer goed werkt is dat opgelost.

Go Heavy; Squat One Week, Deadlift Next Week !

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True