Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iphone 6 + reboot spontaan tijdens opladen en blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rama88
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 31-01-2018
HELP ! Mijn Iphone 6 + reboot spontaan tijdens opladen en blijft hangen op het apple logo.
Dit gebeurde vaak tijdens het opladen snachts vervolgens heb ik de iphone al voor de 6e keer hersteld in Itunes.

Vandaag iOS 11.2.2 geinstalleerd op de iphone6+ en na reboot blijft hij weer hangen |:( !

Ben nu weer aan het herstellen in Itunes v.w.b. het opladen : ik doe dit nu al 2 weken overdag en niet meer snachts hierdoor reboot hij niet meer spontaan (maar helaas wel met de updatepoging).

Heeft iemand tips/oplossingen voor me ??

Alvast bedankt !

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True