Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

logitech z-623 in auto

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Vraag

• robin1098
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-11-2019
Mijn vraag

hallo allemaal ik heb een setje Logitech z-326 2.1 systeem liggen deze gebruik ik niet meer. en heb net een klein c1'tje gekocht met mijn zusje het probleem is dat zij de auto normaal wil laten en ik natuurlijk een dikke stereo wil hebben. mijn oplossing (ik heb er geen verstand van) maar ik maak een opmaat gemaakte kist waar ik de boxen in verwerk. een omvormertje 300 w van 12 v naar 230 met sigarretenplug heb ik ook al.... nou was mijn idee, de omvormer er op aan te sluiten en zo een uitneembaar muziek systeem te creëren. wat zijn jullie ideeën hierover? of pak ik het misschien helemaal verkeerd aan?

ik hoop dat iemand mij een reactie kan geven

mvg, robin

Alle reacties

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True