Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke monitor goede keus?

Pagina: 1
Acties:

• john7119
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 29-05 13:51
Hallo, ik ben opzoek naar het volgende:

Ik zoek een?
Een nieuwe computer monitor. Ik gebruik nu een meer dan tien jaar oude 19 inch monitor. Ik zou graag iets groter willen, 24 inch.

Wat is je budget?
100 tot 250 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Misschien een TN paneel? Een voorkeur voor een Bij voorkeur van een A merk. Zou een dell-ultrasharp-u2415 een goede keus kunnen zijn?

pricewatch: Dell Ultrasharp U2415 Zwart

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het scherm vooral voor internetten, programmeren en fotobewerking gaan gebruiken

• john7119
Dank voor jullie reacties. De monitor wil ik aansluiten op een MacMini, versie 2011. Deze computer is uitgerust met een AMD Radeon HD 6630M 256 MB grafische kaart. Ik heb begrepen dat voor foto bewerking een TN de voorkeur geniet, vandaar de Dell U2515H.

• john7119
Excuus, ik bedoelde inderdaad IPS
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True