Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Netflix op oude beelbuis TV mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.157 views

Vraag

• Midnight1138
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 30-04-2018
Hallo mede-tweakers,

Ik heb een vraag over Netflix.
Mijn ouders willen graag Netflix proberen aangezien de reclameblokken te vaak onderbroken worden door de reguliere televisieprogramma's... :P Alleen willen ze hun nog goed werkende oude beeldbuis TV niet inruilen voor een nieuwe televisie.
Nu kijken ze al wel TV van KPN (alles-in-een abbo) via een settop-box van Motorola. Alleen is die Motorola van een ouder type waar geen Netflix app op zit.

Dus mijn vraag is concreet: Weet iemand of je met een geschikte settop-box waar dus ook een app van Netflix opzit gewoon de series en films kunt kijken van Netflix op een ouderwetse beeldbuis televisie?
Volgens mij wel, het lijkt me dat de settop box eventuele HD content zal "downscalen" naar ouderwets TV formaat?

Dank voor het meedenken!

Beste antwoord (via Midnight1138 op 10-01-2018 16:11)

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14:34
Je kunt één settopbox gratis laten omruilen bij KPN, precies voor het doeleinde die jij omschrijft: Netflix. Verwijs je ouders naar onderstaande link:

https://www.kpn.com/telev...ratuur-wissel.htm#/0006.1

Alle reacties

• Midnight1138
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 30-04-2018
quote:
Mad-Matt schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:25:
Antwoorden genoeg, dus dan ik mijn vraag wel stellen. Hoe kan je nu nog een oude beeldbuis-tv hebben? Dat ding zou toch allang aan het eind van z'n latijn moeten zijn.
Haha, zou je wel denken ja. Maar niet dus.
Het is een JVC van minstens 25 jaar oud en heeft nog prima kleuren en geluid. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.
Vandaar dat m'n ouders 'm niet weg willen doen.

Maar goed, het kan dus wel, Neflix kijken op die oude TV. Iedereen bedankt voor
de reacties en het meedenken! :)

[Voor 3% gewijzigd door Midnight1138 op 10-01-2018 15:59]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True