Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

smf 2.0 shoutbox settings hulp gezocht .

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

• hasselt
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10-02 08:25
hallo ik heb een probleem met de shoutbox die niet zichtbaar is voor gewone leden ,Beheerders en moderators kunnen de chatbox wel zien en reageren maar de rest niet , Die krijgen een wit beeld als ze op de directe knop drukken om naar de chatbox/shoutbox te gaan .

de versies die ik allemaal gebruikt luid als volgt :

Versie-informatie:
Forumversie: SMF 2.0.15 (meer details)
Huidige SMF-versie: SMF 2.0.15
GD-versie: bundled (2.1.0 compatible)
Databaseserver: MySQL
MySQL-versie: 5.6.38
PHP: 5.6.32
Serverversie: Apache/2

de chatbox werkt wel gewoon zoals je ziet , maar bij andere leden is de chatbox niet tezien .

weet iemand hoe dit op te lossen want ik heb al veel tuts gevolgt op youtube maar kom er niet uit ,Ik heb het maar hier geplaatst want kon niet vinden waar ik dit moest posten .

[Voor 5% gewijzigd door hasselt op 09-01-2018 17:19]

• hasselt
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10-02 08:25
quote:
Spinal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:56:
De screenshot is erg klein dus ik kan het niet goed lezen, maar zo te zien moet je de shoutbox nog installeren?
de shoutbox had ik al geinstaleerd , en toen weer ongedaan gemaakt omdat die alleen bij moderators werkt en bij de beheerder ik dus .

ook de permissies staan wel goed na mijn weten , gewone leden hebben toegang als die zichtbaar zou zijn voor hun dus dat is het ook niet .

fotos zijn aangepast en wat groter .

[Voor 3% gewijzigd door hasselt op 09-01-2018 17:20]

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True