Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

UTP-kabel gemaakt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SvenBeest
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04 13:30
Beste tweakers,

Sinds een paar dagen geleden heb ik mijn UTP kabel van beneden naar zolder getrokken. Daarvoor heb ik het stekkertje aan het uiteinde eraf moeten knippen en later er nieuwe aan moeten maken.

Nu is dit verder gelukt en heb ik internet, maar heb ik nu geregeld storingen.
Af en toe doen bepaalde sites het niet, kan ik niet inloggen op origins of spotify. Het lijkt dan alsof ik geen verbinding heb terwijl ik volgens windows en netwerk controle wel verbinding heb.

Is het mogelijk dat doordat er één draadje niet helemaal goed zit in de stekker deze zorgt voor storingen in mijn verbinding?
Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat het aan mijn internet ligt, maar het rare is dat deze storingen pas zijn begonnen na het nieuwe stekkertje.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True