Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

tablet ontgrendelen via rekenoefeningen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• AcIDeR
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:22
Als ouder geef ik je de volgende tip:

Koop een dikke jas en buitenspeelgoed voor je kind!
En uiteraard verstop je de IPad daarna, om nooit meer te gebruiken.

[Voor 6% gewijzigd door AcIDeR op 08-01-2018 18:35]

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10:31
Volgens mij denk je verkeerd om. Niet belonen om te gebruiken, maar gewoon 'keihard' nee zeggen, aantal uren / gebruikstijden vaststellen en een gesprek aangaan wat wel en niet kan en mag. Daarmee kom je uiteindelijk een stuk verder.

En heel goed praten over wat ze precies doet en niet over jezelf denken wat nutteloos zou zijn (verplaatst je in het kind als het om communicatie gaat, video's kijken, spelletjes spelen). Ik denk dat je met een restrictie in aantal uur gebruik en gebruikstijden al een heel eind komt.

[Voor 41% gewijzigd door ToFast op 08-01-2018 18:42]

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11:24
Want, vroeger was jij elke minuut bezig met extra oefenen (bovenop het gewone huiswerk) in plaats van je tijd aan zinloze dingen te besteden?

Je zat destijds niet op de telefoon, maar had vast wel een andere zinloze tijd verspilling... Dat hoort er bij, wees blij dat het op het internet is in plaats van drugs, roken, dingen slopen buiten in de buurt, etc.

Maar loopt ze cognitief achter? Praktijkonderwijs of VMBO-b advies terwijl je denkt dat er meer in zit? Zo ja, waarom denk je dat?
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True