Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Indeling nieuwbouw appartement

Pagina: 1
Acties:

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:52
Ik ben voornemend een nieuwbouwappartement te kopen. De oppervlakte van dit appartement is met 77m2 niet bijzonder groot, maar leuk voor een starter. Vanwege het formaat van het appartement is een goede indeling dus zeer belangrijk. Zelf vind ik het moeilijk om een andere indeling te bedenken dan degene die ik van de tekenaar van het appartementencomplex gezien heb. Ik was benieuwd of er zo op de zondag middag nog enkele mede-tweakers konden voorzien van nieuwe inzichten.

De indeling van het appartement zoals deze nu ingetekend is:
Ingetekend appartement

Leeg appartement:
Leeg appartement

Zouden jullie, indien jullie nog een klein beetje tijd over hebben op deze zondag middag, nog een kleine poging willen doen om mij te voorzien van nieuwe inzichten?
Een grove schets is voldoende, dan kan ik het verder uitwerken.

Ik heb er even een apart topic voor geopend
Indeling nieuwbouw appartement

G33st wijzigde deze reactie 07-01-2018 14:30 (4%)
Reden: Nieuw topic

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True