Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

APFS prevolume kan niet worden aangemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 1.812 views

• Dat1
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 06-01-2018
Hallo!

Ik kon op mijn macbook niet meer apps verwijderen, omdat ik met de beheerdergegevens heb gestoeid. Hierdoor wist ik de gebruikersnaam niet meer! Ik heb via de Recovery Mode de harde schijf geformateerd en probeerde weer de Macbook opnieuw te installeren. Vlak voordat de installatie voltooid werd kreeg de laptop een melding "Er kan geen prebootvolume van de installatie van APFS worden aangemaakt".

Kan iemand mij hierbij helpen?

[Voor 4% gewijzigd door Dat1 op 05-01-2018 23:51]

• Dat1
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 06-01-2018
Opgelost! Heb het via Internet Recovery Mode (CMD + ALT + R) opgelost! Eerst heb ik mijn harde schijf uitgewist via Disk Utilities en daarna een nieuwe OS opgezet! Yeah!

Er kan een slotje op deze topic!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True