Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Versterker aansluiten op chromecast audio, verbinden met tv

Pagina: 1
Acties:

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Ik heb nu twee Bang & Olufsen S3 speakers staan die alleen via bluetooth en 3mm jack werken. Ik ben gecharmeerd van de Sonos Play:3 en heb ergens spijt dat ik die speakers niet heb aangeschaft.

Nu wil ik van mijn S3 een slimme speaker maken door de speakers aan te sluiten op een Chromecast audio device; zodat ik muziek van o.a. YouTube en Spotify via WiFi kan streamen. Ondertussen is de S3 aangesloten op een Sony tv. Dit wil ik graag zo houden Mijn vraag: hoe ik de volgende configuratie het beste aansluiten?
  • Bang & Olufsen speakers (3mm uitgang ->)
  • Chromecast Audio (-> 3mm ingang / ... (?) uitgang ->)
  • Sony tv (-> 3mm ingang)
Thanks!

An  a day keeps the doctor away.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True