Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geluid platenspeler te zacht

Pagina: 1
Acties:

• neneorgkcir
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-01-2018
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een nieuwe Soundmaster PL875USB platenspeler (zie pricewatch unsorted: Soundmaster PL875USB (zwart) - Stereoanlage (Plattenspie... en manual http://www.woerlein.org/Manuals/M_PL875USBv2_EN.pdf) met ingebouwde voorversterker (met Phono functie) en bijbehorende speakers.

Alles is aangesloten en werkt perfect, behalve het afspelen van muziek van platen.
Het geluid is te zacht. De platenspeler staat op de Phono-functie. Dat alle andere functies wel werken duid er op dat het niet aan de boxen ligt.

Kan het aan de voorversterker liggen wanneer alle andere functies wel werken of is het enkel de Phono functie? Wat zou de oplossing kunnen zijn?

Bedankt alvast!

• neneorgkcir
Bedankt voor de reacties. Niets anders is aangesloten op AUX oid, wat Servpage zegt. Volgens de manual zouden er geen problemen moeten zijn...

• neneorgkcir
Naald lijkt er goed op te zitten, dit heb ik diverse malen gecontroleerd.
Het verschil is aanzienlijk. Waar ik op andere bronnen (USB etc) speel met een volume van 10 uit 30 moet ik bij de LP-speler deze op maximaal zetten om überhaupt een nummer te kunnen volgen.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True