Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 25 26 27
Acties:
  • 641.350 views

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17:04
JackAvery schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:45:
Eurogamer heeft naar aanleiding van het WSJ stuk ook een artikel over toekomstige Switch-revisies geplaatst. Neem dit nog steeds met de nodige portie zout want geruchten.
Ik kan me niet voorstellen dat Nintendo zijn userbase wilt opsplitsen. Verder zijn er in het verleden zo vaak geruchten over een nieuwe versie en nu opeens zouden er twee varianten in aankomst zijn?
Een versie die overpowered is en een versie waarbij feature gestript worden?

Gezien de Switch zakelijk nog steeds zeer goed verkoopt (ondanks dat we elke 3 maanden geruchten horen over een nieuwere versie) lijkt me dit juist een behoorlijk risico.
JackAvery schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:45:
Om dat even in context te plaatsen, N3DS was best een upgrade met dubbel aantal ram en een stuk meer processorkracht:
Mooi overzichtje, maar ik mis de "Super Stable 3D" feature. Dat was voor mij de voornaamste reden om een 3DS te kopen. Bij de oude 3DS werkte het niet helemaal 100% van de tijd en er was zelfs een compleet Ambassador programma er om heen. De N3DS werd in mijn ogen gereleased om een gebrek van de oude 3DS op te lossen.

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• protoss warrior
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:16
DevWouter schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:00:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat Nintendo zijn userbase wilt opsplitsen. Verder zijn er in het verleden zo vaak geruchten over een nieuwe versie en nu opeens zouden er twee varianten in aankomst zijn?

Gezien de Switch zakelijk nog steeds zeer goed verkoopt (ondanks dat we elke 3 maanden geruchten horen over een nieuwere versie) lijkt me dit juist een behoorlijk risico.
Hoezo zou dit de userbase splitsen?
Zolang alle games op alle 3 de consoles werken zijn er meer opties, maar de userbase blijft op hetzelfde platform. de userbase van de specifieke switch hardware van de 1e generatie word wel gesplitst over 2 of 3 verschillende hardware vormen maar dat lijkt me alleen een mogelijk probleem voor Nintendo zelf omdat ze meerdere productielijnen hebben en mogelijk meerdere versies van de hardware moeten promoten.
Als 1 van de nieuwe vormen van de switch niet op hetzelfde online platform werkt, bepaalde controllers niet ondersteund of de game cartridges van de switch niet accepteert dan word de userbase uiteraard wel gesplitst maar daar is nog geen bewijs voor voor zover ik weet.

Ik wil ook nog even dit linkje weer eens droppen https://www.gamerevolutio...rm-factors-might-increase aangezien dit de geruchten redelijk ondersteund ondanks dat het een uitlating is van Nintendo van 5(!) jaar geleden.

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:07
Excuses, wall of text incoming. Mensen met geen interesse in hardware geruchten, skip gerust :p
DevWouter schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:00:
[...]

Ik ga akkoord dat Switch goed verkoopt en Nintendo deze verkopen gaande zou kunnen houden met een price cut in het derde jaar. Er zijn echter meerdere strategieën die ze hiervoor kunnen volgen.

Los van de geruchten vind ik een revisie logisch om de volgende redenen:
  1. Tegra X1 is een 20nm SoC. Op een bepaald moment gaat het duurder zijn om die chipset 'as is' te blijven produceren dan om te verhuizen naar een nieuwere chip op een kleiner proc
  2. Een procedé verkleining heeft behalve een lagere prijs ook een aander voordeel: een lager TDP, dus minder warmteproductie en minder energiekosten voor dezelfde output.
Een goedkopere Switch is op een bepaald moment noodzakelijk om de doelgroep aan te spreken die psychologisch enkel een aankoop zullen doen op een significant lager geprijsd product. Als Nintendo erin slaagt om een kleinere X1 in een feature-stripped Switch steekt, en de dock apart verkoopt als add-on, dan kunnen ze denk ik wel een handheld aan 179-229 euro in de winkel krijgen. Kan interessant zijn om die markt aan te boren.

Aan de andere kant: een pro-model hoeft je markt niet te fragmenteren. Genoeg voorbeelden te vinden bij PS4 Pro, Xbox One X, en in de smartphone markt. Een model dat ~50-100% krachtiger is dan de huidige Tegra X1 chip, kan het core-publiek dat geilt op de framerates en resoluties van games overtuigen om up te graden of toch nog een Switch te kopen. En vergis je niet, momenteel is de Switch-gebruiker nog niet zo casual als op vorige Nintendo-platformen.
De N3DS werd in mijn ogen gereleased om een gebrek van de oude 3DS op te lossen.
Ondanks dat N3DS dat gedaan heeft, ga ik niet akkoord: ik zie de N3DS eerder als een latere SKU om de levensduur van de gehele 3DS lijn een paar jaar uit te rekken, mede omdat WiiU verkopen zo hard tegenvielen.
Magic schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:05:
[...]

Daar moet dan wel de kanttekening bijgezet worden dat de hardware van de 3DS tijdens de ontwikkeling al verouderd was, en dat er 3,5 jaar tussen de eerste release en de "new" serie zat. Een upgrade naar een Tegra X2 zou misschien kunnen, maar misschien levert dat ook problemen op, aangezien de 4 A53 cores zijn vervangen door 2 Denver2 cores.

Een dergelijke upgrade in CPU is dus niet te verwachten, daarnaast is een grote upgrade in RAM ook onwaarschijnlijk, gezien de geheugenprijzen.

Als de switch wat groter is kunnen ze met een efficiëntere koeling en een grotere accu de Tegra X1 iets harder laten lopen, maar ik weet niet mensen op een grotere, en vooral zwaardere switch zitten te wachten. (ik niet iig).
We weten niet welk pad Nvidia en Nintendo gaan nemen. Je kan heel goed gelijk krijgen, maar het is net zo goed mogelijk dat men een aangepaste fork van Tegra ontwerpt die op bvb de A72/73 draait. Gezien het verkoopsvolume van Switch, valt daar misschien een economisch argument te maken. Bij X1 blijven is ook geen optie tenzij men de SoC herdesigned op een 16, 14 of zelfs 12nm proces.
(Trouwens, de Switch gebruikt enkel de A57 cores van de Tegra)

Het is koffiedik kijken op dat vlak: er zijn mensen die al maanden speculeren over welk upgradepad dat er genomen zou kunnen worden, wat ik voornamelijk daaruit geleerd heb is dat mensen het absoluut niet eens raken :+

Zelf zie ik iig geen nut van het hybride USP weg te gooien door middel van een grotere, bvb "console"-Switch. Ik denk eerder dat de winst gaat liggen in kleinere, krachtigere chips die opnieuw door Nintendo gedownclocked worden mbt energieverbruik. Vergeet niet dat Tegra X1 ook al twee jaar oud was toen de Switch lanceerde, en ook deze wordt niet op vol vermogen gebruikt.

Anyway dat is allemaal gebakken lucht tot er iets officieels aangekondigd wordt, maar het is wel leuk om er over na te denken.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

JackAvery schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:58:
Anyway dat is allemaal gebakken lucht tot er iets officieels aangekondigd wordt, maar het is wel leuk om er over na te denken.
Ach naast een eventuele bump in snelheid zijn er ook nog zat zaken te bedenken die zonder hele grote aanpassing toch een "pro" switch kunnen vertegenwoordigen. Bijvoorbeeld:

- Meer interne opslag.
- Betere cartridgeslot.
- Betere pop-up stand.
- Kleinere bezels en dus een iets groter scherm.
- Glazen (imo bij voorkeur gelamineerde) touchscreen ipv plastic
- Gedeeltelijk aluminium behuizing, welke wellicht ook voor betere warmteafvoer zorgt.
- Gefixte Power Delivery-implementatie
- Betere wifi antenne

Zonder speedbump, als ze dat allemaal zouden fixen, zou ik zeker een upgrade overwegen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:34
Naar aanleiding van dit bericht:
nieuws: Gerucht: goedkopere Nintendo Switch heeft misschien geen dockfunctie

Waar ik een klein beetje op hoop: is dat Nintendo een Nintendo Switch Lite, welke handzamer/kleiner is, uitbrengt. Zonder detachable joycons. Wel kunnen losse joycons/pro controller connecten voor multiplayer.
Meegeleverd is een mini-Dock, welke eruit ziet als de kleine charging stand en dus met HDMI:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51HvC7VpUpL._SX425_.jpg
(Ook los te koop en te gebruiken met de normale Switch) -> Chinese namaak docks worden hiermee buitenspel gezet.
Verkoopprijs van de Switch Lite rond de 200-230 euro.

Tweede Switch model is geen console, maar een nieuw model Dock. Met daarin een ingebouwde videokaart, zodat je 4K gaming met de normale Switch mogelijk wordt. Extra is een ethernet-poort. Verkoopprijs rond 150 euro.

[Voor 3% gewijzigd door Zeror op 27-03-2019 12:55]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• DarthDavy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09-03 14:02

DarthDavy

Excellent!

JackAvery schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:22:

Technisch is het niet mogelijk omdat de USB-C aansluiting van de huidige Switch niet genoeg bandbreedte heeft (geen Thunderbolt 3 ondersteuning), dacht ik.

Volgens Digital Foundry is dit wel mogelijk. Pas op, bovenstaande video is 2 maanden oud en heeft dus niets met deze nieuwe geruchten te maken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• JackAvery
DarthDavy schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:29:
[...]

[YouTube: New Nintendo Switch: 6 Hardware Upgrades We Must See]

Volgens Digital Foundry is dit wel mogelijk. Pas op, bovenstaande video is 2 maanden oud en heeft dus niets met deze nieuwe geruchten te maken.
Ofwel heb ik iets gemist (en corrigeer me dan aub, ik heb die video twee maanden geleden bekeken), ofwel heb jij iets misbegrepen. Digital Foundry's "dock upgrade" punt gaat over 4k upscaling. De huidige dock heeft een output die gelimiteerd is tot 1080p, (waarbij Nintendo een Mobile DisplayPort naar HDMI convertor gebruikt). Om 4K upscaling vanaf de console te doen (wat Tegra X1 ondersteunt), heeft Nintendo een nieuwe dock nodig met dus een aangepaste connector die dit wel toelaat.

Waar Zeror en ik het over hadden is een dock dat functioneert als externe grafische kaart. Die eGPU geeft dan extra grafische kracht om games te renderen (iets totaal anders dan upscalen). Om een eGPU aan te sluiten over USB-C heb je een hoop bandbreedte nodig, meer bepaald een specifieke variant die Thunderbolt 3 ondersteunt. Nintendo's implementatie ondersteunt USB 3.1 (10 Gbit/s) maar geen Thunderbolt 3 (40 Gbit/s)voor zover ik weet. Zal deze post updaten als ik een kwalitatieve bron vind.

Edit: voor Thunderbolt te ondersteunen heb je een chip van Intel nodig. Switch heeft dit niet. Zie deze teardown.

[Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 27-03-2019 18:38]

• Metrik
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:20
Goedemorgen mede-Tweakers,

Ondanks alle geruchten over mogelijke opvolgers heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en een Switch besteld. Sinds eergisteren ben ik dus trots lid van de familie, mijn eerste Nintendo-console sinds de Gameboy Advance in 2002 😊

Ik heb er meteen een opbergtas bijbesteld, en daarnaast een Pro Controller en de games Mario Kart 8 Deluxe en Stardew Valley. Momenteel heb ik me vol overgave gestort op Breath of the Wild, die game had ik al een tijdje geleden geleend van een vriend en inmiddels ben ik zwaar verslaafd. Mario Kart heb ik tot nu toe even gespeeld en de gameplay is erg fijn, al heb ik op het eerste gezicht toch wel een beetje het idee dat de game qua opties etc. wel erg beperkt is, al kan ik me daarin vergissen. Het ziet er in ieder geval allemaal heel smooth uit, zowel in docked als in handheld-mode. Daarover gesproken, Nintendo heeft echt wel een gouden greep gedaan door dit mogelijk te maken. Eindelijk gewoon verder kunnen gamen zonder daarbij de TV te hoeven claimen, heerlijk!

Dan over de Pro Controller. Tot nu toe vooral in Zelda gebruikt en vergeleken met de Joy-cons is dat toch wel een verademing moet ik zeggen, al valt het spelen met de Joy-cons me tot nu toe alles mee. Ik ben vooral gewend aan de controller van de Xbox One en de Switch Pro Controller komt daar aardig in de buurt qua kwaliteit, maar kan er toch net niet aan tippen. Het valt me met name op hoe stug de analoge knoppen zijn, hebben meer mensen daar last van? Is dat iets wat verbetert als de controller wat meer “ingespeeld” is?

Tenslotte nog één ergernis die me toch even van het hart moet: na elf jaar X360/X1 kan ik maar niet wennen aan het feit dat A/B en X/Y om de controller andersom geïmplementeerd zijn. Ook het feit dat “confirm” op de Switch gelijk is aan “cancel” op de Xbox en andersom is nog wel iets wat regelmatig leidt tot frustraties, zeker in het heetst van de strijd. Weet iemand of die controls/knoppen configureerbaar zijn op de Pro Controller? Of moet ik er maar gewoon aan wennen? 😊

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:08
Metrik schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:59:
Tenslotte nog één ergernis die me toch even van het hart moet: na elf jaar X360/X1 kan ik maar niet wennen aan het feit dat A/B en X/Y om de controller andersom geïmplementeerd zijn. Ook het feit dat “confirm” op de Switch gelijk is aan “cancel” op de Xbox en andersom is nog wel iets wat regelmatig leidt tot frustraties, zeker in het heetst van de strijd. Weet iemand of die controls/knoppen configureerbaar zijn op de Pro Controller? Of moet ik er maar gewoon aan wennen? 😊
Dat laatste. Gewoon wennen. ;)

@EddoH hieronder: Nou ja, alleen de westerse variant van de PS4 heeft het veranderd. De Japanse PS4 gebruikt ○ voor confirm en × voor cancel.

[Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 28-03-2019 09:24]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:08
Magic schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:59:
Te klein en je kunt geen teksten meer lezen van switch games.
https://i.imgur.com/z8vmhwe.png

;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• JackAvery
Bij een Twitch Prime abo krijg je nu gratis tot 12 maanden Nintendo Switch Online. Je krijgt drie maanden gratis, en als je 60 dagen je Twitch abonnement houdt, krijg je de overige 9 maanden. Cumuleert met reeds bestaande individuele abonnees, maar niet met Family-abonnementen. Meer info hier.

Gearbox heeft tijdens een livestream Bulletstorm voor Switch aangekondigd:
https://i.imgur.com/5FIMjI7.png

Torchlight 2 komt trouwens ook naar Switch.

[Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 28-03-2019 21:34]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
@Terpstars Weet niet wat ik er van moet denken, but that is so wrong in so many ways! :P

Mijn vrouw speelt overigens ook regelmatig mee. Of ze zit mee te kijken met wat ik aan het spelen ben. Als het maar interessant is. Als ik niet te veel side track vind ze het wel interessant, maar dat gepush om iedere keer maar naar Ganon te gaan in Zelda... >_> Yup, nog steeds niet uitgespeeld. Binnenkort maar eens de laatste DB's doen en dan naar Ganon.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13:29
RonnieB82 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:23:
Gisteren Final Fantasy VII gekocht om even wat jeugd sentiment op te halen.

Helaas hebben ze er een aantal 'cheats' in gestopt:

[...]

Nu moet je de sticks induwen om deze cheats te activeren, maar eigenlijk wil ik die optie helemaal niet... Weet iemand of dat uit te zetten is?
Ja. Niet aanzetten.

• Zeror
Vannacht is Mario & Sonic At The Tokyo Olympics 2020 getoond. Evenals tweede Tokyo Olympische sportgame voor de Switch.
(samen met de officiele mobiele game met Sonic)

Daarnaast zijn er nog een aantal Sega Ages games aangekondigd voor de Switch. Te weten: Shinobi, Wonder Boy In Monster World, Fantasy Zone, Puzzle & Action: Ichidant-R, Herzog Zwei and G-Loc Air Battle

[Voor 34% gewijzigd door Zeror op 30-03-2019 09:30]

• JackAvery
Zeror schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:24:
Vannacht is Mario & Sonic At The Tokyo Olympics 2020 getoond.
(samen met de officiele mobiele game)

[YouTube: Tokyo 2020 Olympics The Official Video Game + Mario & Sonic at the Tokyo 2020 Olympic Games]
Is het niet de eerste keer dat een Nintendo console zowel de gewone game van de Olympische Spelen krijgt als de Mario en Sonic versie?
Tokyo 2020 Olympics: The Official Videogame komt deze zomer uit. De timing van Mario en Sonic is iets beter, gepland voor deze winter en dus een stuk dichter bij de effectieve Spelen ;)

Overigens heeft Sega ook zes nieuwe titels in de AGES serie aangekondigd: Shinobi, Fantasy Zone, Herzog Zwei, Wonder Boy: Monster Land en Puzzle & Action: Ichidant-R. Helaas komt de nieuwe Sakura Wars game niet naar Switch.

https://pbs.twimg.com/media/D24ytXjUkAAbYVV.jpg:large

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Nintendo heeft hun E3 website alvast online gezet:

https://e3.nintendo.com/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JackAvery
Zeror schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:47:
Nintendo heeft hun E3 website alvast online gezet:

https://e3.nintendo.com/
Wat denken we, E3 Direct op de 11de?

Op PAX East hebben mensen met een aantal releases kunnen spelen die binnenkort uitkomen:

- Mortal Kombat 11: blijkbaar was het niet toegelaten om footage te maken om vergelijkingen met de PS4 versie nog even te vermijden terwijl ze de Switch versie verder polishen, maar mensen die het gespelen hebben, waren onder de indruk: 60 FPS, 3D models die best in orde waren... Voor besprekingen zie bvb US Gamer of GameXplain.
- Assassin's Creed 3 remaster footage hier, framerate is solide ivm de WiiU versie.
- Ook Hellblade zag er boven verwachtingen uit:

Tenslotte: met de geruchten dat er nieuwe Switch modellen komen, leek het me interessant even in Nvidia's financiële verslagen te duiken. Dit viel op (bron) in de info van het vorige kwartaal:
Tegra Processor business revenue - which includes Automotive, SOC modules for gaming platforms, and embedded edge AI platforms - was $225 million, down 50 percent from a year ago and down 45 percent sequentially, primarily reflecting a decline in shipments of SOC modules for gaming platforms.
Gezien Nintendo de belangrijkste afnemer is van Tegra voor gaming, betekent dit dat N minder Tegra's koopt momenteel. We weten ook dat de verkopen van Switch niet afnemen, en verder is er door iemand met sales connecties op het ResetERA gesuggereerd dat de vernoemde revisies er mogelijk aankomen omdat Nvidia de Tegar X1 niet meer wilt produceren.

Geeft wat mij betreft toch wat extra credit aan de mogelijkheid dat die revisies er relatief snel zullen zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
psychoclown schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:27:
[...]

Interessante info! Ik ben heel benieuwd hoe zich dit komende tijd ontplooid. Mocht er een 'pro' versie komen met genoeg interessante upgrades of extra features dan ben ik wel geinteresseerd in een nieuwe Switch.
Heb de cijfers even naast elkaar gezet om te zien of mijn redenering geen volledige onzin was. Bronnen zijn de financiële verslagen van Nvidia en Nintendo, waarbij ik de totale omzet per kwartaal van Tegra heb verminderd met de omzet die ze toeschrijven aan automotive.

Switch vs Tegra

De daling in omzet (maw aankopen) is heel duidelijk te zien in de laatste twee kwartalen, waar Tegra (excl automotive) omzet terugkeert naar het niveau van H1 2016. Switch is niet het enige Tegra product dat Nvidia verkoopt natuurlijk, maar het zou me verbazen als bvb de Shield TV een erg grote impact heeft op de omzet.

Er zouden nog andere redenen kunnen zijn voor een daling, bvb. overproductie, of de cyclische aard van consoleverkopen, maar het is plots wel enorm laag.

[Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 01-04-2019 09:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
@DevWouter , Tegra cijfers zijn omzet in miljoenen dollars, Switch verkopen zijn verscheepte consoles. Ik heb de Y-assen niet gesplitst, mijn fout voor de onduidelijkheid.

Een paar dingen om rekening mee te houden:
- Tussen Tegra aankoop en Switch verkopen zit een onbekende tijdsspanne.
- Productelijnen hebben een maximale capaciteit. Nintendo verkoopt zoals je ziet enorm veel in de kerstperiode, dus bouwen ze tijdens het jaar voorraad op die dan later geleverd worden aan groothandels.

Mijn uneducated guess is dat Nintendo elke Tegra heeft opgekocht waar ze hun handen aan konden krijgen tussen Q3 2017 en Q2 2018. Rond februari 2018 waren bvb de voorraadproblemen in Japan eindelijk opgelost, als ik het me goed herinner. Gezien Nintendo meerdere malen heeft gezegd dat ze 20 miljoen Switches wilden verkopen in dit fiscale jaar, is het waarschijnlijk dat Nintendo momenteel meer stock heeft dan ze zouden willen... maar zelfs bij een overstock scenario lijkt dit een enorm sterke daling in Tegra omzet.

Overstock kunnen we misschien een idee van krijgen door te gaan kijken naar de waarde van huidige inventory op het balance sheet van Nintendo. In maart 2018 was deze 140 miljard Yen waard, in september 2018 326 miljard , en eind december 2018, 180 miljard . Vergelijk je kwartaal op kwartaal, dan was dit eind december 2017 95 miljard yen. Over het algemeen was de inventory in 2017 veel kleiner dan in ' 18.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 27-03 09:46
Dank voor jullie reacties!
Vanavond Mario Odyssey aanschaffen oOo

Lijst met games die ik graag zou willen spelen wordt met de week langer 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zeror
:o _/-\o_

[Voor 27% gewijzigd door Zeror op 01-04-2019 18:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17:13
Arunia schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:13:
@Zeror Ik heb heel hard gelachen om dat filmpje van de Direct. Maar Nintendo, Brazzers? Respect dat jullie het aan durven om een porno site op te nemen in een 1 april grap. Damn!

Maar wel echt super grappig.
Het filmpje was van IGN, niet Nintendo. Maar laat wel zien dat ze erg goed Nintendo’s stijl na hebben gebootst.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 03-04 00:28
Ik ben afgelopen zondag eens naar de Smyth's superstores gegaan , en een Switch met botw en super mario odessy gekocht... terwijl de 50+ cassiere mij vroeg "of ik niet te oud was voor een nintendo" en ik reageerde of hij niet te oud was carrierewijs om in een speelgoedwinkel als cassiere te werken :D, maargoed, ik ben er in ieder super-blij mee ;)

Nu heb ik een vraag.. gebruiken jullie een dock protector ? en is er een betere manier om het te beschermen .. of is mijn manier van een sok doorknippen en dat als bescherming te gebruiken voldoende ?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:14
Een paar weken geleden de Statisfye gaming grip binnen gekregen en damn wat een verschil in gameplezier geeft dat. Ik kreeg nog wel eens gevoelloze handen in handheld modus of zelfs kramp, maar door het ontwerp zitten nu beide thumsticks op dezelfde afstand van de "zijkant"

Ook de rubber afwerking aan de achterkant voelt kwalitatief aan. Had een soortgelijke 3D print gemaakt, maar dit voelt toch 10x beter aan.

Dikke aanrader dus. Zeker met volwassen (of gewoon grotere) handen.

https://www.satisfye.com/

@Emmavdv

Precies. Hier ook zonder protector (op de Switch dan :o ) sinds release en er zal heus wel wat op zitten , maar niks te zien tijden het gamen.

[Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 02-04-2019 14:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19-03 07:05
coolbvrobin schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:40:
[...]

Sad face een paar spellen had ik toch traag gehad :+
Leuke 1 april grap! :P
Als het bericht van @JackAvery klopt, dan is er in ieder geval eentje die gaat komen :)

Maar ik ben het met je eens. Als er een aantal van het lijstje komen, zoals Witcher 3, dan mag de playstation hier wel weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
@Emmavdv - inderdaad. Voor details zie de YouTube video van Firaxis.

Lijkt er wel op dat die expansies vroeger of later zullen gereleased worden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:37
Sagat schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
[...]

* Sagat aait zijn cube
Is natuurlijk geen hd, maar nog prima te pruimen wat mij betreft! Mijn cube heeft wel alleen maar composite, maar via de wii kan ik het wel via component outputten, en via pc emulatie kom je natuurlijk ook een heel eind voor beter beeld, al hoewel ik zelda toch wel iets vind waar het net leuker is om met echte hardware EN ook software, als het even kan, te spelen

Zelfde geld voor mij voor darksiders (backlog wise, die is wel al hd ;) ), ik heb die game nog in de backlog voor x360 en ps3, dus als ik echt zin krijg even snel kijken welke van die 2 de beste versie is en dan lekker die spelen.

Er nog steeds geen nieuws over f-zero? dat is een game waar ik wel graag een nieuwe versie zou willen hebben (al hoewel ik ook daar natuurlijk beschik over diverse retro varianten :P )

[...]

Haha afhankelijk van met hoeveel humor het aan beide kanten gebracht werd had ik graag het gezicht van die kassa gast willen zien!

En wanneer stop ik met gamen?
Buiten de obvious 'tuin op je buik' reply, kan ik me echt alleen maar voorstellen als het om wat voor reden lichamelijk echt niet meer gaat. Zelfs als er alleen nog maar games komen waar ik geen tot weining intresse in heb (fortnite/minecraft) dan heb ik aan mijn backlog genoeg en mocht ik daar ooit doorheen komen dan is het helemaal geen straf om bepaalde games nogmaals te doen :Y

Oh en bij gebrek aan nieuwe alternatieven zou ik me mogelijk nog wel met MC/FN of apex ook vast nog wel een beetje kunnen vermaken, geen interesse betekent dat ik ze nu geen kans geef, maar niet dat ik het ook echt slechte spellen vind. Ik speel nu alleen liever andere games.
Mijn Cube is de enige old skool console die ik bewaard heb 

Verder ben ik vooral benieuwd naar de releasedata van Luigi’s Mansion 3 en Links Awakening.

Stoppen met gamen? Ik ben inmiddels (net aan hoor :P ) de 40 gepasseerd maar ik ben nog steeds zo blij als dat ik was toen ik 7 was met een nieuwe Mario of Zelda. Ik speel dan wel vele malen minder dan vroeger, maar het zit er nog steeds in, gamen. Ik hou het ook altijd in de gaten en Nintendo is al sinds de Game & Watch een favoriet.

Mijn vriendin snapt er niets van dat iemand met kinderen, een koophuis, relatie en een leidinggevende baan als een kind zo blij zijn met een spelletje waarin een poppetje met een rode tuinbroek en dito petje kan zijn. Stoppen dus alleen als ik fysiek of geestelijk niet meer kan gamen en in dat laatste geval herbeleef ik mijn jeugd waarschijnlijk weer. In mijn hoofd blijf ik dan misschien wel gamen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:28

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Cyrax0508 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:37:
[...]

Mijn Cube is de enige old skool console die ik bewaard heb 

Verder ben ik vooral benieuwd naar de releasedata van Luigi’s Mansion 3 en Links Awakening.

Stoppen met gamen? Ik ben inmiddels (net aan hoor :P ) de 40 gepasseerd maar ik ben nog steeds zo blij als dat ik was toen ik 7 was met een nieuwe Mario of Zelda. Ik speel dan wel vele malen minder dan vroeger, maar het zit er nog steeds in, gamen. Ik hou het ook altijd in de gaten en Nintendo is al sinds de Game & Watch een favoriet.

Mijn vriendin snapt er niets van dat iemand met kinderen, een koophuis, relatie en een leidinggevende baan als een kind zo blij zijn met een spelletje waarin een poppetje met een rode tuinbroek en dito petje kan zijn. Stoppen dus alleen als ik fysiek of geestelijk niet meer kan gamen en in dat laatste geval herbeleef ik mijn jeugd waarschijnlijk weer. In mijn hoofd blijf ik dan misschien wel gamen :+
offtopic:
Meer voor retro topic of zelfs relatie topics dit maar feest van herkenbaarheid dit. Ik vermoei mijn vrouw er verder ook niet mee, maar zelf verwacht ze wel dat ik luister als ze uitgebreid over de tuin gaat vertellen.
En ja, haar logica 'maar de tuin is voor iedereen'(dan denk ik, de kids vinden gamen waarschijnlijk leuker dan de tuin) maar ach, you take the bad with the good ;) Ben nog steeds dol op haar verder.

on topic:
Luigi's mansion heb ik ook interesse in, zit er zwaar over te twijfelen of ik deel 2 nog willen halen op de 3ds, maar ben gewoon minder een handheld gamer dus een switch versie zou ik zeker prefereren! Links awakening heb ik grappig genoeg 2 keer (uit?)gespeeld, een keer de gewone gameboy versie en de color/remake versie ofzo? Weet het niet meer precies, maar daarom sla ik die wsl over.....Mochten ze ook LttP of minish/mimish cap op deze manier heruitbrengen is het wel insta buy voor mij.

10 second ninja DONE

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Sagat schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:07:
[...]

Ik vind nintendo wat dat betreft wat lijken op apple, altijd eigenwijs en duur, maar af en toe ook geniaal :)

En ja, als gierigaard die het erg fijn vind dat games doorgaans snel cheap worden, word je niet vrolijk van games die jarenlang dezelfde prijs houden. Amazon of mm 3=2 acties en V&A maar in de gaten houden dan...

'gelukkig' toch geen tijd om te gamen :')
Om advocaat van de duivel te spelen: ik vind het een zegening dat games wat duurder zijn. Humblebundle en de gratis PS+ games (naast de steam sales en de PS store deals) hebben voor mij respectievelijk PC gaming en de PS4 dood gemaakt. Voor die paar euro was het makkelijk te zeggen om een game te kopen en later te zien wat het is en of ik er een keer zin in krijg.

Op de Switch doe ik zelden impulsaankopen, ik weet goed welke games ik wil spelen en de games die ik koop haal ik veel meer voldoening uit. Als ik de PS4 aanzet weet ik van gekkigheid niet wat ik moet spelen. Daarnaast als je dan op de switch een deal krijgt, voelt het écht als een deal. Op de andere systemen voelt het meer of ik opgelicht wordt wanneer ik de volle pond betaal.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:28

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Magic schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:43:
[...]

Om advocaat van de duivel te spelen: ik vind het een zegening dat games wat duurder zijn. Humblebundle en de gratis PS+ games (naast de steam sales en de PS store deals) hebben voor mij respectievelijk PC gaming en de PS4 dood gemaakt. Voor die paar euro was het makkelijk te zeggen om een game te kopen en later te zien wat het is en of ik er een keer zin in krijg.

Op de Switch doe ik zelden impulsaankopen, ik weet goed welke games ik wil spelen en de games die ik koop haal ik veel meer voldoening uit. Als ik de PS4 aanzet weet ik van gekkigheid niet wat ik moet spelen. Daarnaast als je dan op de switch een deal krijgt, voelt het écht als een deal. Op de andere systemen voelt het meer of ik opgelicht wordt wanneer ik de volle pond betaal.
Grappige insteek! Ik ben idd min of meer gestopt met humble bundles, mede ook omdat mijn verouderd is, maar ook precies om wat je zegt, de backlog groeit idd verschrikkelijk hard, en dan is er natuurlijk ook nog (nou ja in mijn geval dan), de maandelijkse games with gold en ps plus games.
Verder vind ik bundles ook net wat duurder dan vroeger, dat helpt ook mee ;)

Maar ik heb eigenlijk 2 series die ik nog full price haal sowieso, dat zijn diablo en street fighter, bij eigenlijk al het andere is het lekker wachten op sales of maandelijkse (nou ja soort van dan) freebies.

Nintendo heeft hierbij wel een status aparte, mariokart, zelda, en oddessey heb ik wel bijna het volle pond voor betaald (bij mijn oddesey aankoop was er een mm actie voor een 10tje korting ofzo, altijd fijn). F-zero zou ik nu........weet niet, als hij gewoon weer steengoed gaat zijn toch wel kansje dat ik voor de bijl ga, al hoewel ik toch ook dan denk aan mijn cube en (thanks to mr @Exorcist ) n64 versies van deze game, de snes versie ben ik redelijk klaar mee, al hoewel ik ook daar nog expert races zou kunnen doen :+

10 second ninja DONE

• OmeNile
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22-01 10:36
Voor de mensen die er nog één zoeken. Pro Controller voor €57,99 bij de MediaMarkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

DukeBox schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:55:
[...]

Ik speel altijd met component op de cube, vind het net wat beter dan op de wii. Daarnaast is er ook geen netwerk ondersteuning (mkdd) op de wii :(
Nadeel is alleen dat de nieuwere tv's vaak ook geen component meer hebben (of rgb via vga). In dat geval is de wii via hdmi wel de beste oplossing.
offtopic:
https://www.mariowii-u.nl...32GB_Premium_Pack_-_Zwart
Zo eentje halen en modden zodat die images kan spelen? :> Dan heb je hdmi en heb je ook nog een wiiu

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06-04 14:53
Raem schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:51:
[...]

Wel goed voor je armspieren om de Switch 100 uur voor je gezicht vast te houden.
"If you can't fix it with ducttape, you're not using enough ducttape".

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

Pagina: 1 ... 25 26 27

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True