Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ziggo - Extra WiFi-punt via stopcontact

Pagina: 1
Acties:

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:25
quote:
MisterMarcFR schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Hmmmm oke. Voordeel van die Power Line Adapters vind ik dat ze eenvoudig te verplaatsen zijn.

Zit ik op zolder achter de PC, plug ik hem daar in het stopcontact. Zit ik niet achter de PC, is hij op zolder overbodig en plug ik hem in de slaapkamer in.

Eigenlijk is het verbruik op de pc/smartphones om te internetten, youtube etc. Verder niets bijzonders.
Tja. Trek een kabel naar zolder, gooi een fatsoenlijk acces point neer en je hebt overal normaal wifi. Loop je ook niet meer met stopcontacten te rommelen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Asando un salmón, Norwegian Reggaetón!

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True