Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pc geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Emiles1312
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 04-06 11:56
Goeiedag iedereen,

Ik zit met een probleem: ik had onlangs een probleem met mijn moederbord dat was kapot ik had nog van een oude pc een bordje liggen van een acer predator pc ik heb alles dan geistalleerd in mijn pc nu gaat deze aan en hij blijft aan en alle fans draaien maar hij geeft geen beeld en de muis en toetsenbord werken ook niet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

• Emiles1312
Hij ging ervoor heel effe aan halve seconde en meteen erna uit nu na het vervangen blijft hij aan maar krijg ik geen beeld en

• Emiles1312
Probleem is opgelost de processor was kapot bedankt voor de hulp
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True