Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:52
quote:
Killsko schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:54:
[...]

Zover ik weet wel, met het klik-systeem kan niet echt veel mis gaan qua bevestigen.
Je zou het opnieuw kunnen proberen om het zeker te weten natuurlijk.
quote:
Wanneer is het teveel pasta? De bijgeleverde pasta zat in een plastic sachet, hiervan heb ik vrijwel alles erop gedaan en geprobeerd egaal te verdelen.
Er moet echt maar een dun laagje tussen zitten, anders kan het niet goed geleiden. 'Vrijwel alles erop gedaan' klinkt alsof het ook wel eens te veel kan zijn. Over het algemeen is een bolletje ter grootte van een rijstkorrel al zat.

The devil is in the details.

• Killsko
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 04-06 19:50
quote:
Ik heb geen pasta meer liggen, maar ga binnenkort even naar de winkel en instaleer hem opnieuw.

• martijnvkk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
Ik denk dat je hem beter kan hermonteren en dan de erwt techniek te gebruiken. Hier staan genoeg tutorials van op youtube ;)

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:47
quote:
Killsko schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:49:
Zou de hoge temperatuur ook kunnen komen door een slechte airflow in mijn case?
Ik heb namelijk mijn voeding aan de bovenkant zitten en denk niet dat het erg bevorderlijk is dat mijn cpu koeler nu recht in de koeler van de voeding blaast...

[afbeelding]
Cpu koeler zit niet logisch, deze blaast nu alleen maar warme lucht van de gpu naar de cpu. Ik zou deze zeker draaien, zodat deze de koele lucht van de fan voorin mee kan pakken.

En zet dan aan de andere kant van de koeler een 2de fan erop die warmte lucht bij de koeler weg haald, san krijg je tenminste een beetje airflow.

De koeler die achterin de kast zit, moet dan zo zitten dat die de warmte lucht uit kast haalt.

[Voor 17% gewijzigd door freaky35 op 08-01-2018 17:08]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True