Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 02:55
Ik heb deze TV ook gekocht. Snap alleen niet goed wat de meerwaarde van het 120hz paneel is als hdmi 2.0b nog steeds geen bandbreedte heeft voor 4k 120hz. Had pas laat door dat het gewoon aan de hdmi standaard lag, allerlei kabels geprobeerd enzo.

Maar ik lees ook dat de stap naar 2.1 daadwerkelijk andere hardware nodig heeft, een chip om de hoge bandbreedte te ondersteunen. Dus deze tv's zullen nooit tot hun ware potentie komen. Denk dat ik hem terug stuur en nog een jaartje wacht. Ik spaar wel door voor een OLED, en koop die als ze geleverd worden met hdmi 2.1. Een vergelijkbaar type met alles hetzelfde behalve 50/60 hz inplaats van 120 is ook nog eens 200 euro goedkoper. 200 euro voor een functie die je dus nooit gebruikt.

Edit: waarom niet gewoon 1 displayport 1.4 aansluiting voor de mensen die hem aan de computer willen hangen. Is royalty free. kost ze max 10 euro. Jammer!

[Voor 17% gewijzigd door rcthans op 08-06-2018 18:57]

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

yorroy schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

Probeer eens een Dolby Vision ondersteunde film of serie af te spelen via de Netflix app van de tv, bij mij geeft hij dan het Vision icoontje kort weer rechts bovenin.

Bijvoorbeeld bij 3e seizoen van DareDevil.
Volgens mij doet de ingebouwde app 4K + HDR/Vision
Dank voor je reactie, ik heb het even bij Ozark getest, en die geeft kort het Dolby Vison logo in beeld.

Ik heb via Google gezocht hoe je in Netflix de informatie van de stream kunt bekijken omdat er geen info knop op de AB zit, en dit kan via de LG TV plus app, en daarin krijg ik bij een Ultra HD 4k serie de volgende informatie, volgens mij is dat goed.

[Voor 3% gewijzigd door Slasher op 27-10-2018 10:14]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True