Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC upgrade of console aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• whiterazer
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23-05 16:59
Mijn vraag
Is het verstandig COD WWII / Battlefield 1 aan te schaffen voor de PC met mijn huidige hardware, is upgraden noodzakelijk, of kan ik beter een console in huis halen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel i7 950 (socket 1366)
Corsair XMS3 6GB RAM DDR3 1600 (3x2 Triple channel!)
Intel Sata SSD
GeForce GTX 960

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Moderne games vereisen 8GB RAM, zou het verstandig zijn vandaag de dag nog triple channel DDR3 aan te schaffen, rekening houdende met de overige specs van mijn systeem?

Beste antwoord (via whiterazer op 31-12-2017 13:58)

• Godlikev
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22:56
Upgrade je pc, ik had een paar jaar geleden de playstation 4 aangeschaft, omdat ik het console-gamen een serieuze kans wilde geven, maar de ervaring bleef teveel achter bij het pc gamen en het combineren van meerdere dingen tegelijk op de pc. Daarom laatst weer mijn pc geupgrade en oh wat een genot.

Alle reacties

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True