Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• arendapi
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2017
geachte forum leden,

Ik heb het voornemen om een Iphon X aan te kopen om te bepalen welke versie ik zal aanschaffen (64 of 256 GB) heb ik een vraag hoeveel geheugen gebruikt de Iphon X voor de besturing en hoeveel van het geheugen blijft er dus over voor de gebruiker.(hoeveel zin heeft het om voor de 256 GB versie te kiezen)

Mvg
Arend
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via arendapi op 29-12-2017 22:17)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14-04 21:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En met WiFi of een goed 4G abbo, kan je bijna alles online opslaan. Tenzij je zeker weet dat je de hele dag met 250GB aan muziek & films wil rondsjouwen, zou ik bijna zeggen: koop de 64'er

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True