Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Upgraden van mijn desktop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14-04 21:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Grote kans dat je je RAM moet upgraden; de i3-8100 wil DDR4, de A10-7890K wil 2133MHz DDR3

In beide gevallen zit je voor 8GB al snel over de helft van je budget heen; dan heb je dus nog geen CPU en/od moederbord.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• aminam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:22
Ik zou kijken of je een A10 78** cpu kunt scoren voor een appel en een ei, dan doosparen voor een volledig nieuw systeem. Je wilt niet te veel investeren in dit systeem omdat je er maar weinig aan over houdt.

x370 Taichi | R5 3600 | Vega 64 Liquid| Phanteks Evolv atx

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 29-05 22:59

P_Tingen

omdat het KAN

quote:
Ja, inderdaad, omdat het huidige RAM 1600 MHz is en de A10 graag snel geheugen wil. Je kunt je ook afvragen waar je je laatste geld in wil stoppen. Sneller geheugen gaat zeker meer performance opleveren:
YouTube: AMD APU Onboard Graphics Performance - Does Faster RAM Really Matter...
http://www.legitreviews.c...-5800k-trinity-apu_2106/7
Maar het hangt er ook een beetje vanaf wat TS zelf wil. Als ik zelf zou moeten kiezen tussen sneller geheugen of snellere schijf werd het een lastige keuze. Budget lijkt wat krap voor nieuwe andere APU, ander memory, én een ssd.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True