Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:14
Ik zou deze ook overwegen

pricewatch: Philips 49PUS7272 Zilver

Is ook echt cool met gamen

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 05:42
B van Black?

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

• Freshouttheoven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13:28
quote:
Dat had ik meer gelezen inderdaad, maar waar krijg je deze voor 1000 euro?? En bij sommige sites staat er een B achter (KD-49XE9005B), maar dat is dezelfde neem ik aan?
Smits Arnhem en vast ook elders, de 'B' staat idd voor black.
quote:
De Philips tv zal ook wel een afstandsbediening hebben en een stroomstekker die je in een stopcontact moet stoppen om de tv van stroom te kunnen voorzien ;). We weten inmiddels wel dat je gecharmeerd bent door Philips.

Fijn dat je ook met suggesties aankomt echter verwachten we wel wat onderbouwing, zomaar roepen dat merk x ook feature x heeft is niet voldoende.

Op papier heeft de Philips 7 serie idd ook HDR echter is de helderheid van dat paneel beperkt en los daarvan beschikt de 7 serie over edge-lit met onvoldoende dimming zones dus ook al was de maximum helderheid goed dan nog is de HDR weergave beperkt.

• Anoniem: 181786
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
Freshouttheoven schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:27:
[...]

Smits Arnhem en vast ook elders, de 'B' staat idd voor black.

[...]

De Philips tv zal ook wel een afstandsbediening hebben en een stroomstekker die je in een stopcontact moet stoppen om de tv van stroom te kunnen voorzien ;). We weten inmiddels wel dat je gecharmeerd bent door Philips.

Fijn dat je ook met suggesties aankomt echter verwachten we wel wat onderbouwing, zomaar roepen dat merk x ook feature x heeft is niet voldoende.

Op papier heeft de Philips 7 serie idd ook HDR echter is de helderheid van dat paneel beperkt en los daarvan beschikt de 7 serie over edge-lit met onvoldoende dimming zones dus ook al was de maximum helderheid goed dan nog is de HDR weergave beperkt.
Ik heb me een tijdje geleden verdiept in de XE70 serie en die had hetzelfde probleem. HDR is dan een wassen neus.

• Freshouttheoven
quote:
jernij schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:30:
[...]

Smits zit op 1149 helaas en elders kon ik nog niet wat vinden...
Maar ben nog op zoek ;-)
Helaas loopt die cashback alleen nog deze week...
Dat is vreemd, een paar weken geleden heeft een tweaker de 49XE90 voor 1029 euro gekocht bij Smits waar nog 100 euro cashback vanaf gaat. Even rondbellen, desnoods ga je langs een aantal winkel en maak je je interesse concreet door aan te geven dat je de tv direct meeneemt als je m voor bedrag x kan kopen.

• Freshouttheoven
quote:
jernij schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:51:
[...]

Yes, dat las ik net ook... Heb ze gemaild! Direct meenemen is wel een dingetje, want dat past denk ik niet in mijn auto :-)
Die grote dozen van tegenwoordig zijn idd wel een dingetje haha. Direct meenemen was ook figuurlijk bedoelt, als je de tv direct afrekent is de winkel blij en heb jij een factuur met een datum erop die binnen de cashback actieperiode valt ;).
quote:
Maar dat geldt dan dus niet voor de XE90 begrijp ik?
Nee, dit geldt niet voor de XE90. Deze heeft tientallen dimbare zones en een peak brightness van 880 cd/m2. http://www.hdtvtest.co.uk/news/kd65xe9005-201708244494.htm

• jernij
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 01-06 08:15
quote:
Freshouttheoven schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:04:
[...]

Die grote dozen van tegenwoordig zijn idd wel een dingetje haha. Direct meenemen was ook figuurlijk bedoelt, als je de tv direct afrekent is de winkel blij en heb jij een factuur met een datum erop die binnen de cashback actieperiode valt ;).

[...]

Nee, dit geldt niet voor de XE90. Deze heeft tientallen dimbare zones en een peak brightness van 880 cd/m2. http://www.hdtvtest.co.uk/news/kd65xe9005-201708244494.htm
Top, bedankt! Voor 1000 euro koop ik deze, maar ja... Nu nog ff zoeken... Woon in klein stadje zonder tv-zaak zelfs.... (De vrouw is ook overstag, niet onbelangrijk)
edit: was 8)7

• Santee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:22
Even als tip: via ING rentepunten kan je die philips tv model 7272 voor €679 aanschaffen.

• Poortm
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 31-05 09:56
Als je er uit bent koop ik dezelfde Jeroen!
quote:
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True