Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eerste gaming pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:

• Darkrexje
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 28-12-2017
Hallo,

Ik ben van plan om voor het eerst zelf een pc te bouwen maar heb helemaal geen verstand hiervan graag zoek ik mensen die hier jaren ervaring mee hebben en mij kunnen helpen een goede gaming rig samen te stellen. Ik heb zelf wat samengesteld alleen voor dit bedrag wil ik 100% zeker ervan zijn dat het de juiste componenten heb. In de 2 links hieronder vind je 2 verschillende current build, enige verschil is de moederboard

https://www.alternate.nl/...2edefb856e844dd5da09feaea

https://www.alternate.nl/...ea9e22bbb2e41837aff576371

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling dat ik met mijn nieuwe rig diverse games zou kunnen spelen van oud tot nieuw. Het hoeft niet perse allemaal on ultra settings maar wel dat is nog wel met enig kwaliteit en zonder lag kan spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de €1600/€1700

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik mee wil nemen is mijn oude SSD schijf maar neem aan dat die wel in elk systeem past

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat sowieos te denken aan een intel I7 770 processor en een nvidea GTX 1070 videokaart. Voor de rest een kast niet al te groot maar wel groot genoeg om makkelijk onderdelen aan te kunnen passen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, zelf vind ik msi een goed merk.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoeg opslag natuurlijk voor games en 1 dat lang mee gaat, makkelijk op te bouwen is en makkelijk verwisselbaar is.

Ga je overklokken?
Ik heb hier helemaal geen verstand van, maar als het nodig is wel

Wat verwacht je van ons?[i]
Advies om de juiste gaming rig samenstellen. Enige pointers wat ik beter zou kunnen doen.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True