Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook App - Groepen probleem (op mobiel)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• siri89
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 27-12-2017
Mijn vraag:

Hallo! Ik heb op mijn Samsung (A5 2016) de laatste versie van Facebook. Nu maak ik gebruik van groepen om vragen in te stellen (bv. Midden- en Zuid- Amerika Backpackers).
Er is sinds kort een nieuwe functie en dat is dat je in groepen kunt zoeken naar oudere berichten/naar bepaalde onderwerpen kunt zoeken. Op de laptop lukt me dit gewoon en ook via internetbrowser op telefoon. Echter zit er bij mij een fout in de Facebook app.

Zie onderaan printscreens als voorbeeld:
Waar iedereen naast 'Leden toevoegen' het icoontje 'Zoeken' heeft staan, staat er bij mij 'Delen' en nergens staat zoeken.
Ook zou je via de grote zoekbalk bovenin kunnen zoeken in je groepen. Er zouden dan 2 'tabs' moeten staan met 'Alles in facebook' en 'In je groepen' (of iets dergelijks). Ook deze tabs mis ik en kan daardoor dus niet zoeken in mijn groepen. Bij vriendinnen is wel gewoon de goede versie te zien, ongeacht een nieuwere of oudere telefoon dan mijzelf.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik kan hier letterlijk niks over vinden. Heb in een groep gevraagd, in een 'Durf te vragen-groep'. Facebook zelf hoef ik niet te contacteren (uit eerdere ervaringen blijkt dat ze niet reageren op problemen, ook niet na meerdere malen).
Ik heb geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te instaleren. Een nieuw account aangemaakt om te kijken of dat verschil gaf. Maar dit was niet zo. Kan niks vinden bij Instellingen. Het lijkt echt een probleem op mijn telefoon/app.
Oudere versie geprobeerd te downloaden (maar daardoor functioneerde de app niet meer). Ik heb echt overal gezocht op google, maar kan niets vergelijkbaars vinden.

Waarom wil ik dit zo graag oplossen:
Ik ga over een maand op reis in mijn eentje en bepaalde groepen zijn heel fijn, omdat je daar normaliter in kan zoeken naar onderwerpen/problemen tijdens het reizen. Ik heb dan dus alleen de beschikking over mijn telefoon, dus wil graag dat dit werkt net als bij iedereen! Daarbij frustratie dat alleen ik dit heb en niet weet hoe ik ook de gewone versie krijg. Hopelijk snapt iemand mijn probleem en kan iemand mij helpen!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True