Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bereken verbruik autoradio speakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• remcov1
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23-08-2019
Hallo tweakenaaren mijn vraag is simpel, een vriend en ik zijn bezig met het inbouwen van speakers en een subwoofer in zijn auto.
Nu hebben we het probleem dat we bang zijn dat de accu te snel leeg raakt en dus een 2de accu nodig hebben. maar we weten niet hoe je dit (correct) kan berkenen

Speakers = 6x 200W (40W RMS)
Subwoofer = 1x 3500W (1000 RMS)
Accu = 44Ah

Wat ik dacht dat het was zou zijn 6x200+3500 = 4700/12v = 392 (afgerond) ampere accu zouden moeten hebben maar dat lijkt me sterk

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True