Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Bluetooth headset, in-ear, spat-waterdicht en met van die veugeltjes voor in je oorschelp zodat ze beter blijven zitten tijdens sporten.

Wat is je budget?
30 tot 60 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren tijdens hardlopen, fietsen en in het OV. Maar ook om in studiezalen muziek te luisteren en om videos te bekijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op het moment al de Fresh 'n Rebel wireless, maar uit een oordopje komt geen geluid meer, vandaar dat ik een nieuwe wil. Ik twijfel tussen opnieuw deze kopen, of die huawei proberen of deze JVC.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoewel ik het geluid uit de Fresh n Rebel niet geweldig vind, was het wel een prima apparaatje voor die prijsklasse. Wat is vooral fijn vind is dat ie meegeleverd een mini usb naar jack had, waardoor al de accu leeg is, toch nog naar muziek kunt blijven luisteren. Ook gebruikte ik deze kabel als ik bijvoorbeeld video keek, omdat je dan geen last hebt van de audio lag die hebt met de bluetooth. Mijn vraag is eigenlijk vooral of ik deze kabel van usb naar headphone jack ingang ook met alle andere bluetooth headsets met mini usb poort kan gebruiken? Want mocht dat zo zijn, dan zou ik graag een keer een ander merk proberen. Mocht het niet kunnen, dan koop ik gewoon een nieuwe fresh n rebel :)

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.