Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 6 in oplader : Apple logo daarna zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

• thomas.meyten24
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 10-04 12:35
Ik heb mijn iPhone 6 enkele weken geleden in het water laten vallen. Nieuw scherm erop gezet , nieuwe batterij , niks werkt! Heb een ultrasoon reiniger gekocht 30minuten laten baden, dan 48u in rijst. Vanmorgen bekijk ik het resultaat (ik zet hem aan de lader) en ik was heel blij want ik zag het Apple logo bij het opstarten. Maar hij start niet verder op. Maar ik zie wel het backlight schijnen als ik de iPhone open doe. Dus ik zie het Apple logo en daarna blijft het gewoon zwart. Wat kan ik doen?

• thomas.meyten24
Of ik hem binnengebracht heb om te laten repareren?

• thomas.meyten24
Of vraagt u of ik hem in herstelmodus heb gezet? Het antwoord is ja, maar als ik hem verbind met mijn MacBook pro 13inch (lid 2012) gebeurt er niet hetzelfde als wanneer ik hem in het stopcontact steek. Als ik hem in de computer steek dan gebeurt er niks, zelf niet opladen ofzo. Dus ik kan ook geen herstel modus doen.

• thomas.meyten24
Zou het lukken als ik het nog eens opnieuw probeer? En dan met het opwarmen. Bij het aansluiten op iTunes heb ik de kabel met de iPhone verbonden terwijl ik op de home knop bleef duwen. Er gebeurt niets, zelfs geen backlight. Het is al even geleden en ik heb de batterij niet direct losgekoppeld maar heb het toestel niet meer aangezet (het was kapot).

• thomas.meyten24
Ik heb het ultrasoon reinigen met 99% isopropyl alcohol gedaan, dus kan er toch niet meer corrosie komen? Ofwel? Oké wat gebeurd is is gebeurd maar wat kan ik nu nog doen? Opnieuw ultrasoon reinigen ?

• thomas.meyten24
Nee, ik wist dat het waterschade is , dus geen electriciteit!

• thomas.meyten24
Of moet ik het na het ultrasoon reinigen het 1-2 uur opladen?

• thomas.meyten24
Dankuwel!

• thomas.meyten24
Ik heb het opnieuw gedaan, zelfde probleem :-(

[Voor 3% gewijzigd door thomas.meyten24 op 27-12-2017 11:38]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True