Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Ik zou dan gewoon niet switchen.
Het brengt veel veranderingen met zich mee.

Het voordeel is misschien dat je met itunes wat makkelijker kunt syncen en je adresboek bijv.

maar als je toch al android hebt heb je nu al 2 gescheiden platformen.

En de iphone is veel kleiner en de functies werken net allemaal wat anders als je wat moet veranderen in de instellingen dus ik zou zeggen in jouw geval. Niet doen.

• thieske1
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07:09
Idd icloud maakt het samen werken van je Macbook en iPhone ideaal.
Knippen plakken, safari tabs openen vanaf je iPhone naar Macbook & bellen vanaf je Macbook. Zijn een aantal feature die ik gebruik.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Haanhoefforum schreef op maandag 25 december 2017 @ 08:06:
Hallo

Ik lees hier veel informatie over iphone en de voordelen daarvan, discussies genoeg over android telefoons vs iphone, maar ik wil eens specifiek weten:

Welke voordelen ga ik hebben als ik van mijn android (samsung) overstap naar een iphone omdat ik ook een macbook heb? Dus niet de verschillen op zich tussen de telefoons maar puur de voordelen van een iphone icm een macbook.

De reden dat ik het vraag is dat ik een overstap overweeg echter echt twijfel of een iphone wat voor mij is. Ik ben zo gewend aan android dat ik slecht overweg kan met iphone. (heb op mijn werk iphones)

Graag jullie reactie!
Het is vanzelfsprekend dat 2 producten van Apple goed samenwerken, zeker op een zelfde account.
Voor de rest heb je niemand nodig die jou advies geeft wat te gebruiken, dat is nogal persoonlijk.
Ik denk zelf dat je snel went aan een iPhone icm Macbook, en je niet meer terug wil. ;)

Go Heavy; Squat One Week, Deadlift Next Week !

• BugBoy
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:56
Als je helemaal in het Apple eco-systeem op gaat, dan zijn er zeker wel voordelen te vinden. Maar ik vind iCloud toch net even wat minder fijn dan de Google diensten. Ik vond iCloud te beperkt en te geisoleerd. Voorbeelden:
  • Apple keychain werkt in Safari, maar in Chrome dus niet. Daarom ben ik daarvoor uitgeweken naar LastPass dat overal goed werkt (ook op mijn Windows PC op het werk).
  • iCloud foto's werkt heel fijn voor je foto's die je maakt met je iPhone. Maar als je ook dSLR hebt, dan is het veel minder prettig in gebruik. Synchronisatie met Adobe Lightroom kan bijvoorbeeld niet.
  • Agenda, contacten, ... kan in iCloud beheerd worden, maar ook hier geldt weer dat je vanaf andere apparaten er niet veel mee kunt. Ik vind Google Calendar, Contacts, Mail, ... veel fijner en breder bruikbaar.
Het is natuurlijk allemaal heel persoonlijk, maar ik vind dat je met iCloud echt vastzit aan een iPhone. Switchen naar Android als je helemaal in iCloud zit is wel een werk. Daar staat tegenover dat de Google diensten over het algemeen prima werken op iOS, dus daar geef ik de voorkeur aan.

Privacy is wel een dingetje. Apple doet veel op het apparaat zelf, waardoor het wat minder privacy gevoelig is dan de Google diensten. Ook heb ik het idee dat een iPhone beter beveiligd is dan een Android uit hetzelfde bouwjaar. Apple heeft daar gewoon meer focus op.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True