Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• pieter8
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-03 11:45
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Wat ga je met je laptop doen? Het is voornamelijk voor thuis gebruik om wat te internetten, videos te bekijken, te skypen. Af en toe speel ik toch nog eens graag een game zoals the sims, simcity, civilization, age of empires. Ik vind het enorm belangrijk dat de laptop enorm maar dan enorm snel opstart. Verder vind ik het ook belangrijk dat deze een uitermate goede combinatie heeft van een krachtige processor en ramgeheugen zodat het openstaan van 30 tabbladen geen probleem is en het tegelijk gebruiken van andere programla's de snelheid van functioneren niet beperkt. Ik hecht ook veel belang aan uiterst snelle wifi dus de wifi antenne moet van heel goede kwaliteit zijn!! Het belangrijkste van al is de batterij. Ik heb nog bijna geen enkele laptop gehad waar ik een olledige dag op batterij kan draaien, dus moest dat mogelijk zijn zou dat top zijn!!

[b]Wat is je budget? Tussen de 1500 euro en 1700 euro

[b]Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Dit vind ik echt enorm belangrijk, want wil deze makkelijk kunnen meenemen. Ik ben echt op zoek naar een lichtgewicht. Liefst onder anderhalf kili maar toch ook geen al te klein scherm want ik gebruik deze een hele dag!!

[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik heb geen specifiek voorkeur voor merk. Het mag wel een fancy design hebben geen doodsaaie standaardlaptop!! Verder moet het gewoon een kwalitatief merk zijn. En tot slot ik moet deze kunnen gebruiken in ruimtes en buiten met veel licht inval en liefst een heel recent model van laptop! Ik heb al een beetje gezocht en kwam alvast op deze modellen uit: HP Envy 13-ad007nb en
Toshiba Portégé X30-D i5-8gb-256ssd Azerty

Alvast bedankt!!

[Voor 5% gewijzigd door pieter8 op 24-12-2017 15:03]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True