Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meerdere beginnersvragen over cryptocoins

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• couwenberg
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 30-10-2019
Mijn vraag
Sorry voor mijn vragen die waarschijnlijk voor de hand liggend zijn. Ik ben namelijk vrij nieuw in de crypto wereld en sommige dingen zijn mij niet helemaal duidelijk na research te hebben gedaan. Er worden namelijk heel veel verschillende opties gegeven en ik weet nou niet wat juist of beter is.

Vraag 1: Laatst was er een dip in crypto land en ik had net aan/voor die dip mijn coins (BAT, ETH XRP) gehaald. Alleen ik ben meer onderzoek gaan doen naar andere coins en enkele andere coins zoals (IOTA & VERGE) en daar ben ik ook geintreseerd in. Maar is het nu handig om te wachten tot alle coins weer verder gestegen zijn voordat ik mijn ETH ga ruilen tegen een andere coin?

Vraag 2: Ik gebruik Binance en daar staan mijn huidige munten nu op, maar is het überhaupt handig om mijn munten daar voor een langere termijn op te staan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Binance

Beste antwoord (via couwenberg op 23-12-2017 18:59)

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-05 14:22
Met hoeveel ben je van plan te gaan handelen zou mijn eerste vraag zijn.
Kleine steek onder de gordel maar de insteek is anders dus mijn hele antwoord even lezen: