Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lenovo B50 start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• bruce the boss
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:57
Hallo,

Ik heb hier een Lenovo B50 laptop die niet meer wil opstarten.
Ik heb, omdat de windows update niet werkte, het programma "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" gedraaid. Ik zag tijdens het lopen van dit programma wel enkele foutmeldingen voorbij komen maar snapte daar weinig van.

Nadat het programma klaar was de computer opnieuw opgestart maar dit lukt dus niet.
Na het lenovo logo blijft de computer hangen.

Ik heb de opties fn / F2 en fn / F12 geprobeerd maar dit werkt ook niet.
De tweede optie was volgens mij om in het bootmenu te kopen maar krijg daar maar twee opties.

Kan iemand me helpen om dit te herstellen?

• bruce the boss
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:57
Ik heb de pagina doorgelezen uit de link maar kom daar niet verder mee :(
Ik krijg tijdens het opstarten geen enkel geluid (piepjes).
Ik krijg het Lenovo logo en daarna blijft hij hangen.
Ik kan wel in de BIOS komen en ook in het Boot option Menu.
Ik heb dan twee opties:
* Windows boot manager en dan tussen haakjes de HDD)
* EPI PXE network

Ik heb het programma "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" (gevonden via deze site) geinstalleerd omdat er een hele grote update (windows creators update ??) niet werd geinstalleerd en ik dacht dat met dit programma op te lossen.

ZIjn er nog mogelijkheden?

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True