Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Wasknijper
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 24-12-2017
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone, met een goede camera die mijn huidige LG G4 overtreft. De accu van mijn huidige telefoon LG is vervangbaar, maar blijft ondanks een vervanging erg slecht. Deze moet ik soms 2 keer op een dag opladen, dus een goede accu is ook een must. Het snel opladen van deze accu is ook zeker een pluspunt.

Wat is je budget?
Rond de 400 euro ligt het budget, echte budget overstijgingen mogelijk indien dit echt een verbetering oplevert voor de telefoon.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De smartphone wil ik gebruiken voor het maken van vakantie foto's en foto's in het algemeen. Verder speel ik een aantal games op de smartphone, waaronder clash of clans en pokemon go.
Ik heb tot nu toe alleen android gehad, dit wil ik zo houden.
Het besturingssysteem moet kunnen draaien in het Engels of Nederlands.
Verder luister ik muziek via de telefoon, zal ik er op internetten, Youtube op bezoeken en dergelijk andere activiteiten op de telefoon doen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Een aantal telefoons hebben mijn voorkeur. Maar ik sta open voor nieuwe suggesties, indien goed onderbouwd. Importeren vanuit het buitenland is geen probleem, al ben ik hier geen expert in.

Xiaomi mi 6, vanwege de accuduur en goede verhalen over foto kwaliteit.
Honor 9, vanwege het scherm en de accuduur.
LG G6, omdat LG me eigenlijk prima bevalt.

De oneplus 5 T, lijkt mij ook een goede kandidaat maar valt helaas buiten mijn budget.

• Wasknijper
quote:
Onbekend schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:45:
[...]

Twee keer opladen is niet normaal. Kijk eens bij jouw batterijgebruik naar de meest energieverslindende apps.
Dit is ook niet elke dag, bij dagelijks gebruik houdt de telefoon het wel een dag vol, echter als ik er gedurende de dag wat meer mee doe zoals gamen, redt deze het vaak niet.
Bij het vervangen van de accu, iets wat bij de LG G4 makkelijk kan, is er ongeveer 3 maanden een verbetering merkbaar, waarna de nieuwe accu ook weer merkbaar terugval heeft.

Maar wat ik er mee wilde aangeven, is dat een verbetering in accu duur ten opzichte van de huidige situatie zeker welkom is. Maar dat ik er niet vanuit ga dat als ik een dag filmpjes kijk op Youtube, de telefoon nog steeds 80% batterij heeft.

• Wasknijper
Bedankt voor jullie antwoorden en hulp. Ik heb besloten niet voor een samsung te gaan. Maar de LG G6 te bestellen via bol.com voor 399 euro.
Samen met een €50 cashback actie van LG zelf krijg betaal ik dan slechts 349 euro voor deze telefoon. Een koopje dacht ik zo.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True