Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01:13

Richh

HODL

De 5T kan je regelmatig op Chinese sites voor minder krijgen ;) let wel op de verzendwijze, je wil geen importheffingen. Vergeet niet de studentenkorting waar je wellicht recht op hebt? Dan komt hij al meer in de buurt.

Bij Xiaomi moet je er rekening mee houden dat je toestel je netwerkbanden ondersteund. Chinaphones ondersteunen ook vaak geen VoLTE om iets te noemen. Zelf ben ik totaal geen fan van de skins die Xiaomi en Huawei meeleveren. De Huawei die je noemt vind ik persoonlijk te duur voor wat hij te bieden heeft.

Ik zou inderdaad eens zoeken naar een S7. @Deathchant beter haal je 'm bij Mobiel.nl voor €439 en maak je gebruik van de €50 cashbackactie bij Samsung. Prima allround smartphone met goede camera's, zeer brede support voor netwerktechnieken (VoLTE) en hoesjes kan je overal wel krijgen. De G6 valt in dezelfde klasse en is imho ook een zeer prima keuze met een wat langer scherm.

Persoonlijk zou ik een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2 afsluiten in combinatie met een Galaxy S8 en de 50 euro cashback, en de €20 vriendenkortingsactie... :+ ja, dan zit je 80 euro boven je budget, maar dan heb je wel een S8, die het in ieder geval aan restwaarde alleen al goed maakt.

400 euro is verder imho een beetje de net-niet prijs. Je kan net geen 2017 flagship krijgen, terwijl een subtopper vaak al voor minder dan 300 te krijgen is. Misschien is die prijsklasse dan wel interessanter:
- Als je voor de accuduur gaat is een Lenovo P2 eigenlijk koning. Als gamer wellicht een dikke plus.
- Een Xiaomi Mi A1 is ook een leuk toestel met prima specs, maar dan met clean Android. Als Chinashopper echt heel goedkoop te krijgen.
- En opnieuw bij Samsung: de A5 is een heel goed midrange toestel die het ook op cameragebied prima doet, met brede support.

[Voor 5% gewijzigd door Richh op 22-12-2017 14:30]

• kazeykazeman
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19:29
quote:
Wasknijper schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:41:
Deze moet ik soms 2 keer op een dag opladen, dus een goede accu is ook een must. Het snel opladen van deze accu is ook zeker een pluspunt.
Probeer je telefoon eens op te starten in veilige modus (volume omlaag-knop inhouden bij zien LG-logo tijdens opstarten) en kijk of het dan veeeel beter is. Zo ja, dan is de kans groot dat het door een app komt dat je batterij zo traag is.
quote:
Wasknijper schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:41:
Wat is je budget?
Rond de 400 euro ligt het budget, echte budget overstijgingen mogelijk indien dit echt een verbetering oplevert voor de telefoon.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De smartphone wil ik gebruiken voor het maken van vakantie foto's en foto's in het algemeen. Verder speel ik een aantal games op de smartphone, waaronder clash of clans en pokemon go.
Ik heb tot nu toe alleen android gehad, dit wil ik zo houden.
Het besturingssysteem moet kunnen draaien in het Engels of Nederlands.
Verder luister ik muziek via de telefoon, zal ik er op internetten, Youtube op bezoeken en dergelijk andere activiteiten op de telefoon doen.
Als ik dit lees lijken mij de beste opties, zoals je zelf ook noemt, de LG G6, of de Galaxy S7. Let wel dat de S7 al bijna twee jaar oud is, dus je waarschijnlijk hoogstens nog maar 1 jaar software-support krijgt. Of je dat vervelend vindt, is aan jezelf. Ikzelf koop eigenlijk nooit een telefoon van meer dan 1 à 1,5 jaar oud.

• Wasknijper
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 24-12-2017
Bedankt voor jullie antwoorden en hulp. Ik heb besloten niet voor een samsung te gaan. Maar de LG G6 te bestellen via bol.com voor 399 euro.
Samen met een €50 cashback actie van LG zelf krijg betaal ik dan slechts 349 euro voor deze telefoon. Een koopje dacht ik zo.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True