Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple music probleem iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FReTePET YT
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16-05 11:41
hallo allemaal,

Ik was vandaag van plan om de proefversie van Apple music uit te proberen (3 maanden voor 1 euro).
Maar op een gegeven moment krijg ik deze melding:
Dit apparaat is gekoppeld aan een andere Apple id. Je moet dit apparaat overzetten naar je Apple id om abonnee te kunnen worden.
Maar mijn Apple id staat gewoon ingesteld. Ook vraagt hij daarna of ik de Apple id’s wil synchroniseren, moet ik dat dan doen?
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb trouwens een tweedehands iPhone 7 plus

Alvast bedankt.

Alle reacties

• FReTePET YT
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16-05 11:41
Sorry allemaal dat ik het verkeerd heb gepost.. had er niet aan gedacht. Maar is er een manier om de Apple ID van de vorige eigenaar goed te verwijderen zonder dat ik alles kwijt raak wat ik nu heb?

Alvast bedankt!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True