Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tweaker_19
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:24
Hoi allemaal,

weer een zoveelste topic met hulp richting een nieuwe pc. Schiet maar er op los! :9

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allround-pc. Van kantoor software met compilen tot media center en game-pc. Al zal de nadruk meer liggen op game pc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500,-, alles wat minder is natuurlijk mooi meegenomen.

Wat heb je zelf al allemaal bij elkaar gezocht?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6850K Boxed€ 350,17€ 350,17
1Asus X99-A II€ 254,50€ 254,50
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 489,-€ 489,-
1Fractal Design Define R5 Blackout Edition€ 103,-€ 103,-
1Crucial Ballistix Sport LT BLS4C8G4D240FSB€ 245,63€ 245,63
1Corsair RM550x Zwart€ 88,50€ 88,50
1Samsung 960 EVO 250GB€ 123,10€ 123,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.653,90

Wat verwacht je van de pc?
Redelijk nieuwe spellen vloeiend laten lopen op full hd. Hoeft uiteraard niet alles op ultra te zijn. Wel een beetje toekomst-gericht zodat ik over 3 jaar niet opnieuw hoef te upgraden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben altijd meer Intel en Nvidia fan geweest. Al heb ik daar geen reden voor...

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee.

Ga je overklokken?
nee.

Wat verwacht je van ons?
Ben al zo lang uit het hardware gebeuren. dat ik gewoon even wil laten chekken of alles optimaal met elkaar kan werken en of er nog enige aanpassingen gemaakt kunnen worden zodat prijs/kwaliteit verhouding in orde is :)

• Tweaker_19
Wow, wat is de service hier snel zeg haha. Bedankt alvast, ik ga morgen eens alles bekijken.
quote:
Ik heb alleen wel de 32 GB RAM vervangen naar 16 GB RAM, aangezien 32 RAM pas beschikbaar is vanaf 300 euro, en je voor nu genoeg hebt aan 16 GB RAM
Dat klopt inderdaad, van 16GB naar 32GB is goed te merken.
quote:
Wel is de opslag een klein puntje, ik denk dat je hier zelf ook wel over hebt na gedacht maar 250GB is wel een beetje weinig, heb je zelf nog een extra HDD of SSD?
Heb nog een 256GB Samsung 840 evo nogwattes in een ander systeem welke ik erbij zou kunnen doen.

• Tweaker_19
Wel, ik had een mooi systeem met jullie hulp bij elkaar gekregen. Helaas gaat opeens hier van alles tegelijk kapot... auto was als eerste aan de beurt blijkbaar. Daar gaat een nieuwe pc...

Om het nog even erger te maken heeft het mobo van mijn huidige pc het ook begeven :/

Ergens een goed alternatief voor dit mobo te vinden? En ja, mini ITX is dus een must va wege de behuizing. pricewatch: Gigabyte GA-Z77N-WIFI

Sorry voor de losse link, maar typ dit nu dus via de telefoon.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True