Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Deus Ex Human Revolution

Pagina: 1
Acties:

• evandj
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 26-11-2018
Hallo,

Ben sinds een paar dagen Deus Ex Human Revolution aan het spelen op PC, nu is er een missie Lesser Evils waar ik twee drugdealers moet uitschakelen op een basketbal terrein. Anders krijg ik van de opdrachtgever geen camerabeelden die ik nodig heb om de missie te voltooien. Nu elke keer ik naar de plaats ga waar die dealers moeten rondhangen is er niemand te zien, voor zover ik weet ben ik ze nog niet eerder tegengekomen, ik heb al veel bendeleden uitgeschakeld maar de opdrachtgever blijft maar zeggen dat ik de twee dealers moet uitschakelen. Weet er iemand wat ik verkeerd doe of hoe ik die twee kan vinden. Ik kan wel alle andere missies voltooien enkel deze niet.

Alvast bedankt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True