Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goede gaming laptop voor €800 tot €900?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• emieldewit10
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-12-2017
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een gaming laptop, ik zit al een tijdje te zoeken maar ik weet niet zeker wat een goede is voor de prijs. Ik heb niet heel veel verstand van specs. Dat is mijn voornaamste rede om hulp te vragen.

Ik ben van plan om er op te gamen en het liefst triple A games. Daarbij wil ik ook graag een goede processor hebben om een paar programma's van mij opleiding beter/sneller kan gebruiken. Ik zal de laptop vooral thuis hebben maar zal hem ook wel meenemen naar school maar niet veel.

Zelf heb ik samen met een vriend wel een beetje gezocht. Deze is een beetje boven mijn budget maar ik denk dat specs behoorlijk goed zijn voor de prijs. Dingen die mij opvielen waren;
-goede processor i7-7700HQ
-de SSD met 128Gb
-de videokaart is (volgensmij) goed: GTX 1050
https://www.alternate.nl/...N&utm_source=tweakers.net

Alvast bedankt!

[Voor 64% gewijzigd door emieldewit10 op 18-12-2017 22:51]

Alle reacties

• emieldewit10
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-12-2017
Ik heb het aangepast!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True