Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goede gaming laptop voor €800 tot €900?

Pagina: 1
Acties:

• AMDRadeon
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 24-01-2018
Hartstikke mooi. Al enig onderzoek gedaan en de Best Buy Guides bekeken?

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 09:08
Ik heb het toevallig laatst nagevraagd, en het betreft wel een IPS scherm. Ik zat er ook naar te kijken, maar ben uiteindelijk overstag gegaan voor de:

pricewatch: MSI GL62VR 7REX-849NL

Hij had afgelopen weekend een scherpe prijs (10% korting bij Alternate en een gratis hoofdtelefoon, die had ik ook nog nodig).

Als het goed is komt die morgen binnen, dus nog geen oordeel erover.

Volgens mij zijn MSI en Alternate wel partners, de actie kwam ook van de Facebook van MSI, misschien die even in de gaten houden? De actie gold ook voor de GL62M 7REX 1269, dus als die nog eens terugkomt scheelt het je zo 100,-

https://www.discogs.com/user/Klojett

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True