Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Terugval schadevrije jaren pas maanden na aanrijding?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kurgan
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 23:00
Ik heb een tijdje terug (September vorig jaar) een kleine aanrijding gehad met daarbij uiteraard een terugval in schadevrije jaren. Ik krijg nu bij het oversluiten van mijn verzekering te horen dat de terugval in schadevrije jaren pas in Mei heeft plaatsgevonden. Dat is dus 8 maanden na de aanrijding, dus ook al die tijd geen nieuwe schadevrije jaren opbouwen en 8 maanden lang meer premie betalen. :( Van mijn verzekering krijg ik hierover geen duidelijk antwoord, weet iemand hoe dit zit?

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

Beste antwoord (via Kurgan op 20-12-2017 12:51)

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-05 01:46
Dat is normaal. Na einde van je (jaar contract) ga je pas in trede omlaag. Als je een beetje geluk hebt, informeer of het mogelijk is alsnog de volledige schade uit je eigen zak te betalen. (En zo je no claim te behouden)

Anders kan je jaren wachten (en meer premie betalen) voordat je op je oude niveau zit. Uiteindelijk betaal je de verzekerde schade dik terug (al zij het met een jarenlange maandpremie die verhoogd is)

[Voor 21% gewijzigd door Stef87 op 18-12-2017 19:25]

Skoda Citigo-E, Tesla Model 3. SE3500 met 4700wp & Daikin FTXM & Daikin 5kW Monoblock www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True