Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• xilanaz
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22-12-2017
Hallo,

mijn moeder is 82 en is eigenlijk nog heel gelukkig met haar video recorder, doet er een band ik, kiest het kanaal en zet hem handmatig aan. Soms een uur of zo te vroeg :) maar goed het werkt en ze is er blij mee.

ze heeft verder ook alleen maar standaard ziggo, dus geen decoder, gewoon de coax via de vcr in de tv.
alle kanalen (25 of zo) op tv kijkt ze dus wel digitaal.

Nu ziggo gaat stoppen met analoog is ook eindelijk het einde in zicht van haar vcr, alleen wat kan ik haar in de plaats geven.

Jaren geleden als je zocht op HD Recorder dan kwam er bij Bol.com of zo een waslijst, maar nu alleen nog maar voor CCTV.

Ik heb natuurlijk gezocht op allerlei benamingen maar echt iets vinden doe ik niet ?

Wat ik dus zoek is een eenvoudige HD recorder die digitaal kan opnemen/ afspelen zonder al te veel poespass. coax (digitaal) ingang en dan door naar de tv

Xil

Alle reacties

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True