Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoort upload bij het verbruik? (ISP = Telenet)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Clemens123
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 24-05 12:54
Mijn vraag
Ik heb een maandelijks volume van Telenet van 150GB. Heb nu een server staan voor video streaming van thuis (met VPN, werkt super). Nu vroeg ik me wel af of dit bij het verbruik komt door de upload (uiteraard is er download verbruik daar waar ik kijk, maar daar heb ik een flatrate).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb nog niet geprobeerd het eens lang te laten draaien en kijken of het verbruik de hoogte in schiet bij de telemeter...doe ik misschien op het einde van de maand als ik het tegen dan nog niet weet :)

Beste antwoord (via Clemens123 op 18-12-2017 16:07)

• doopsuiker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:44
Ja

Alle reacties

• Clemens123
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 24-05 12:54
Vreesde ik al...zal dan maar eens naar een duurder abo / andere provider kijken anders kom ik niet toe met die 150gb :)
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True