Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:40
En is je probleem met de 9015cdw inmiddels al opgelost? Bij mij werkt het draadloos scannen met VueScan probleemloos (onder Windows 10).

Ik heb VueScan vandaag geïnstalleerd en na een herstart van VueScan werd de netwerkscanner herkend.
  • mijn printer heeft een vast ip-adres in het netwerk en deze wordt door het modem toegewezen (DHCP server)
  • de Brother software en drivers heb ik 'aangepast' (niet automatisch door de Brother software) geïnstalleerd, ik heb tijdens de installatie het vaste ip-adres van de printer opgegeven en de printer ook wordt gevonden door de Brother software
  • de Brother software is alleen nodig als printer driver, als je VueScan als scanner driver/oplossing gebruikt. Al kun je VueScan prima gebruiken naast de Brother scanner driver.
Brother_9015cdw_draadloos_vuescan

[Voor 10% gewijzigd door ariekanari op 13-04-2018 18:47]

Xbox Live Gamertag Exophase Gamertag gamerdvr

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True