Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Phylantroop
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online

Phylantroop

Oderint dum metuant.

Topicstarter
Beste computerliefhebbers,

Ik heb al een tijdje mijn harddrive niet gebruikt en lag eigenlijk als reserve game en opslagschijf te wachten op werk.
Nu zette ik hem in mijn Sharkoon disc bay en plop, er komt een waarschuwing van crystal disc.
Foto's toegevoegd.

Ik heb maar 2 vragen: Kan je dit repareren? en met welke supertool zou dat dan mogelijk zijn?
Graag een Jip en Janneke antwoord ik heb geen verstand van hard discs repareren O-)

https://imgur.com/a/eD6yg

Google's best friend :-)

Alle reacties

• Phylantroop
  • Niet online

Phylantroop

Oderint dum metuant.

Topicstarter
Ok dan gooi ik hem wel in de container, was al bezig geweest met repareren maar hij maakt ook herrie met opstarten en ik kan er geen wndows opzetten dan loopt ie wel maar doet niets.
Bedankt voor je snelle antwoord scheelt weer een berg werk zo.

:-)

• Phylantroop
  • Niet online

Phylantroop

Oderint dum metuant.

Topicstarter
Sorry we zitten tussen elkaar te reageren themaxxxx, hij heeft 19000 + draaiuren

• Phylantroop
  • Niet online

Phylantroop

Oderint dum metuant.

Topicstarter
Hij mag inmiddels dicht en een groot slot erop, ik heb me rot lopen zoeken waar ik hem moest posten. Sorry daarvoor.

Fijne kerstdagen mensen!

Grt Phylantroop

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True