Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bitcoin CQ wallet 2014 herstellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• FvV70
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 13-07-2018
Ik heb begin 2014 voor ongeveer 20,- bitcoins gekocht en daar sindsdien niet naar omgekeken. Vorige week voor het eerst mijn oude wallet weer opgestart -Bitcoin CQ v 0.8.6 beta- en het ding is sindsdien aan het synchroniseren en blijft nu al dagen hangen op 212 weken achter.

Is er een andere manier om er zsm achter te komen of mijn bitcoins nog in die oude wallet zitten?

Alle reacties

• FvV70
Dank voor jullie reactie!

Domme vraag misschien, maar waar vind ik het walletadres en/of mijn private key? Die laatste optie -nieuwe wallet en via private key saldo updaten- klinkt als precies wat ik nodig heb.

• FvV70
Van Bitcoin CQ bedoel je? Volgens mij niet, kan in ieder geval niks terug vinden in mijn mail. Had ik dat wel moeten krijgen?

• FvV70
Thanks, ik ben aan de slag gegaan, wallet.dat gevonden laatste versie van bitcoin core geinstalleerd oude wallet.dat file daarin gezet maar loop er nu tegenaan dat bitcoin core steeds crashed met een windows foutmelding, ik ga er vanuit dat dat aan mijn zwaar verouderde windows xp bak ligt.. ik heb nog wel een laptop met windows 7 maar daar niet genoeg ruimte om 160gb aan data op binnen te halen. Ik ga nu kijken of het met pywallet lukt mijn private keys te achterhalen.

• FvV70
Pywallet ga ik niet aan de praat krijgen vrees ik. Is er een optie om mijn oude wallet.dat te gebruiken met een online wallet zodat ik niet 160 gb ruimte nodig heb?

• FvV70
Krijg pywallet niet geïnstalleerd, vind de instructies ook tamelijk ondoorgrondelijk. Maar dat zal aan mij liggen want ik vind via Google weinig nuttige info.

• FvV70
En net op mijn laptop Bitcoin Core geinstalleerd en wallet.dat gekopieerd maar krijg 'runaway exeption er heeft zich een fatale fout voorgedaan' waarna hij crashed. volgens mij wil iets me vertellen dat ik me er bij moet neerleggen dat ik die oude bitcoins gewoon kwijt ben :(
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True