Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Macbook Air mid 2012 - batterij: onderhoud vereist

Pagina: 1
Acties:

• Matey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23-03 21:50
Goeiemorgen,

Mijn Macbook Air, mid 2012 voldoet voor mij nog steeds als laptop voor wat te internetten en lichte taken. Echter na een 5-tal jaar begint de batterij ook sneller en sneller leeg te lopen.

Toen ik gisteren eens naar de statistieken ging kijken, gaf hij het signaal dat er 'onderhoud vereist' is. De capaciteit is dan ook helemaal niet meer wat die geweest is, best logisch na 5 jaar.

Nu vraag ik mij af of het nuttig is de batterij te vervangen. Naar mijn gevoel is dat de goedkoopste oplossing, ik ben niet altijd dicht bij een stopcontact, dus is een batterij wel noodzakelijk. Een nieuwe macbook is duur en ook niet nodig, aangezien deze nog voor mij voldoet.

Heeft iemand tips waar ik best een batterij online aankoop en welke capaciteit met bijhorende schroevendraaiers? Ik woon in België, maar is meestal geen issue bij de meeste webshops.

Bedankt voor jullie inzichten!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True