Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Selecteren van een tabel op basis van voorwaarde

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JP1995
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 27-12-2017
Beste forumleden,

Ik ben op dit moment bezig met in Excel een tool te maken waarbij ik automatisch het rest BPM bedrag kan berekenen voor importvoertuigen. Onderdeel van het rest BPM is de Co2 toeslag. Helaas veranderd ieder jaar de waardes voor de Co2 toeslag. Ik heb nu dus vanaf 2010 t/m 2016 7 tabellen met verschillende waarden. Wat ik nu probeer is op basis van een ingegeven variabele --> Eerste toelating auto (bijv. 01-03-2010) de juiste tabel te selecteren die bij dat jaar hoort.. En deze in een andere sheet weer te geven. Ik probeerde dit te doen met verticaal & horizontaal zoeken maar ik kom er niet uit.. Ik hoop dat iemand van jullie mogelijk een oplossing heeft. Mocht er meer informatie benodigd zijn dan hoor ik het graag. Hieronder een voorbeeld van de Excel tabellen om een idee te geven.

Excel voorbeeld tabellen

Alvast bedankt,

Mvg Jean-Paul

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True