Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oudere WhatsApp berichten/data terughalen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• MonyetGila
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 13-12-2017
Mijn vraag
Ik wil graag verwijderde gesprekken en media van WhatsApp terug halen. Er wordt iedere nacht een automatische back-up gemaakt maar het gaat om data van 3 maanden terug. Deze oudere back-up kan ik niet vinden in m’n telefoon…Is er een manier om deze oudere data nog terug te halen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android, Samsung Galaxy S7, Google Drive, WhatsApp

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al een File Manager gedownload om data te zoeken, maar de gesprekken gaan maar tot 7 dagen terug. De data die ik zoek, komen uit september 2017...

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True